Gå til innhold

Hipp, Kul & Trendy

Anbefalte innlegg

Skrevet

med skrukork på vinen , bare så dere vet det:-)

Det lærte nemlig vi i går, av en av jentene, men jeg klarer ikke å huske hvem..........hmmmm.........tenke tenke......tok jeg for mye vin med skrukork mon tro?

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og så slipper man kork i vinen, og det er det masse av...

Så føles tryggere med skrukork.

Og er det i tillegg hippt, kult og trendy, så er det jo kjempeflott!

Skrevet

Mulig jeg er litt over the hill da, men jeg personlig liker det lille *plåppet* man hører når man åpner en korka vin ;-)))

Skrukork du liksom... hmrf....

Skrevet

Hehehe.....selvfølgelig liker ikke du skrukork, det er jo hipt kult og trendy det.............hehehehe............poenget mitt var ikke at jeg likte det heller, men at jeg ikke husket hvem som fortalte at det visstnok er mye bedre i forhold til vinen....for jeg husker at en av spajentene fortalte det:-)

Skrevet

Og hva er vitsen liksom? At man da ikke er nødt å drikke opp hele vinen på en gang??? ......je rait.... ;-)))

Skrevet

Så får jeg bare stå frem og innrømme eierskapet til denne påstanden...

Vi hadde nemlig en samtale her i hulen før Spa oppholdet om nettopp dette. Vinkjennere og produsenter hevder nemlig at skrukorker er det beste som har hendt vinen. Det blir minimalt med luft i flaskene, det blir ikke kork som ødelegger smaken på vinen og man har mye lavere snitt på ødelagte viner etter at man begynte med skrukork...

Jeg personlig har alltid sett på skrukork som Harry/Doris...men det er visst helt feil... Det er Hipt, kult og trendy!!!

Skrevet

OK da.... Så sier vi det da...

Hilsen Dårris ;-)))

Skrevet

Kjekke saker det ja!!! Synes tappekran fungerer meget bra også jeg ;=)

Skrevet

Takk phantomet .- da fikk jeg svaret:-) Irriterende når en ikke husker detaljene;-)

Men det er jo naturlig, at man slipper korksmaken og restene i vinen.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...