Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg skal begynne i jobb og har begynt å gi litt nan på flaske. Derfor noen spørsmål. Vannet man bruker må være kokt ..? eller går det ann å bruke f.eks. flaskevann som man varmer opp til passe temp? Hva gjør dere når ungen hyler og vann må kokes, avkjøles osv. det tar da fryktelig lang tid..? Noen knep??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Jeg koker opp vann,tar det på flakser og setter dem i kjøleskapet,når så poden skal ha melk,varmer jeg det opp til passe temp,har i melkepulveret rister godt og vips der er det ferdig. Vet at enkelte sier at en bare kan gi dem kalt vann fra springen og varme til ønsket temp,men jeg er ikke helt for det.Spurte hs og hun sa at vannet burde kokes,så lenge enn ga mme.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg har gitt flaske fra dag 1 fordi jeg ikke hadde melk selv. Jeg lager opp noen flasker ( dagens forbruk) og setter i kjøleskapet. Måler da opp det hun drikker pr måltid pr flaske. Jeg har flasken i micro noen sek til den er passe varm. Det fungerer kjempefint. Jeg koker alltid vannet på forhånd i vannkoker.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 ja, det var lurt å koke vann og sette i kjøleskapet!! Skal gjøre det.
snartmammapåny Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Vi koker opp vann å har på flasker i kjøleskapet. når mini er sulten kjører vi passende mengde vann inn i microen i noen sekunder for å få rett temp, tilsetter så pulver og vips er maten klar. Tar max 1 min å lage klar en flaske.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 koker opp masse vann som jeg har på flasker og setter dem i kjøleskapet:-) veldig lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå