Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte vi kunne smale en liten tråd og følge hverandre de siste dagene nå mot termin.

Har selv 13 dager igjen til termin.

Hvordan er det med dere jenter?

Spennnede og se fremover de neste dagene om det skjer noe:-) Begynner å bli mer og mer klar til fødsel.

Når har dere termin?

-jeg har 05.05

Hvor er dere fra?

-Jeg er fra Drammen

Hvordan er formen?

-Min er ok, mye nedtrykk i det siste og sterke kynnere, mye oppe om natten og tisser, ryggen er ikke noe særlig, kan få masse energi en dag og være veldig slapp en annen dag.

Når tror du selv at du føder?(har du en følelse)

-jeg tror 2 mai

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin i dag!

Jeg er fra Sandnes.

Formen er ok, litt variabel mtp energien og humøret, kan svinge litt fra dag til dag. Men kan ikke klage.

Tror selv jeg føder før helgen, vanskelig å si.. men håper ;-)

Skrevet

hei hei..

jeg er snart fødeklar da med 23 dager til termin.

er ikke fra drammen men bor her sammens med min samboer som er fra drammen og skal føde her i drammen :)

har ul termin 15 mai og mens termin 10 mai og håper å føde 1 uken i mai he he. er veldig lei. har bekkenløsning og såre ribbein. masse og sterke kynnere pluss mensensmerter enkelte ganger..

ellers i fin form da he he

Skrevet

Hei og hopp:)

Jeg har termin 13 mai, menstermin 7 mai:)

Jeg er fra Sandefjord:)

Formen er bare heeelt topp... Ikke hatt noen plager.. utenom den sisste uken..hehe.. da begynte jeg å sove dååårlig.. (gruer meg hver kveld jeg skal legge meg)

Hatt sterke menssmerter i over en uke. og kommer tak i ny og ned.. blir verre og verre... begynner å kjenne litt press på nyrene også nå..

Men har mye energi og holder på med noe så si hele tiden.. klarer ikke bare slappe av heller..Men ellers er formen helt på topp..

Jeg tror det er noe på gang snart.. ikke noe dato.. men har en følse på at jeg kanksje har fått en liten en før 7 mai hvertfall..hehe:) men hvem vet.. hehe

Skrevet

Hei eg har 8 dager igjen til termin.

Bor i møre og Romsdal

Har hatt et slitsomt svangerskap og har vært sykemelt siden januar.

I dag er energien lik 0 andre dager noe bedre håper virkelig det skjer noe snart:):)

Skrevet

Heisann! det var en koselig ide. :)

Jeg er fra Mo i Rana, og jeg har termin om 1 uke, altsaa den 29. april. Alt staar naa klart for den lille, og vi gleder oss veldig til aa faa treffe han naa. :) Mere og mere for hver dag som gaar faktisk. :) Vaakner opp hver morgen og tenker "skal det skje noe i dag skal tro"? Dette er saann en merkelig tid syns jeg, aa tenke paa at hvilken dag som helst naa skal jeg ha mitt eget barn i armene mine. :) Men....naa er det litt tradisjon i familien min for aa gaa over tiden, saa jeg proever aa vaere tolmodig. det er jo ikke alltid like lett naar man gleder seg saa til noe. :)

Ellers er jeg i veldig god form. Jeg hadde fryktelige bekkenplager og ble sykemeldt ut svangerskapet fra januar, men noe skjedde med kroppen min for noen uker siden, og siden da har jeg vaert i straalende form. Sover hele natta (unntatt litt tissepauser som jeg gjoer halveis i soevne), jeg har ikke vondt noen steder, saa det eneste som minner meg paa om at jeg snart skal ha baby er den digre magen som jeg hele tiden stikker borti ting. :)

Hvordan er forventningene deres til det store som skal skje? Er dere nervoese for foedselen?tiden etter?

Selv er jeg ikke nervoes for selve foedselen. ja, det blir kjempevondt og ja, jeg er glad jeg ikke vet saa mye om hva som skal skje. Vi skal nok klare dette fint. Men tiden etter...komme hjem med en liten kar, det er jeg litt nervoes for. Hva gjoer man med disse smaa da? :D Men jeg regner med at jeg vil laere masse iloepet av barseltiden paa sykehuset, og vi skal nok faa det til. :)

Skrevet

11 dager til termin 03.05

Fra Trondheim

Formen = crap! Skikkelig mye nedpress og murringer. 3 cm åpning og ble strippet på tirsdag. Går bare å venter på at noe skal skje. Har en følelse av at jeg kommer til å føde til helgen. Har menstermin 27.4, ganske sikker på at den stemmer

Skrevet

10 dager igjen til termin 2.mai. Er fra Hamar og har selv ingen formening om når lille gullet kommer, men håper vi er klare til ut og trille 17.mai.

Formen er bra, selv om jeg har bekkenløsning og helt j.... vondt i skambeinet. Men formen er bra, Sov dårlig lenge, men plutselig snudde det om for en uke siden og sover nå nesten hele natta og har masse energi som jeg ikke får brukt. Har også hatt mye mens murringer siste uka og det blir sterkere og sterkere. Har veldig lyst tilog treffe den lille, så håper det er tegn på at han snart kommer.Jeg er 1.gangs nog veldig spent på alt som skal skje. :)

Skrevet

Hei.

Artig å kunne skrive litt sånn:)

Jeg har ultralydtermin 4.juni.

Er i fra Elverum

Formen er sånn passe. Veldig mye sliten, og har en del vondt. Sliter med bekkenet, og går med krykker. Men hjelper med krykker og behandling da:) Har en del kynnere.

Er litt sånn bob bob..hehe. Tror jeg får 8.juni kanskje, men har også en liten følelse av at det skal skje noe før termin. Men vet ikke hvorfor..

Skrevet

Hei hei, så lurt da! sitter jo bare og venter og venter...

Jeg har termin 24.april, men ul sier 9 mai, men eh, 24 april er regnet som siste mulighet i forhold til når jeg og barnefar møttes og gjorde noe siste gangen... men ul bommer alltid på meg... Irriterende. Men jeg regner med å gå en uke over, og har drømt 30 april, så jeg holder en knapp på den dagen:-)

Ellers er jeg fra møre og romsdal, og skal mest trolig føde i ålesund.

Formen er opp og ned, det er den j... visdomstanna som plager meg mest, skulle trukket den for 6 mnd siden, men da var jeg gravid... så jeg sover innmari dårlig og det tærer på. Ellers har jeg to barn fra før som fyller dagen. Ikke akkurat noe latmannsliv... :-) blir alenemor og dette blir min siste, så skulle gjerne nytt å være gravid nå på slutten også, men nå ser jeg virkelig frem til å føde :-)

Jeg holder som nevnt en knapp på 30 april, tiden får vise... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...