Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Flere som tisser på seg når de hoster, ler og nyser... ??Uff...syns det er så flaut..heldigvis har det bare skjedd hjemme...!! Har gjort det siden forrige svangerskap..Men har blitt værre nå!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Kjenner til problemet, men det hjelper med knipeøvelser etter ganske kort tid. Ellers er truseinnleggene til TENA kjempefine.
Bebbies i magen Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg gjør det ikke selv, men du skal vite at du ikke er alene om det. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med legen og fortalt problemet ditt. Det kan være legen vurderer at du har et sånt problem at du skal ha inkontinensutstyr dekket av trygdekontoret, i form av blåresept. Du sier du har gjort det siden sist fødsel og da hadde jeg iallfall tatt kontakt med legen. Jeg jobber selv på apotek og vet ut fra jobben min at du ikke er alene. De fleste som sliter med problemet syntes det er flaut og det skjønner jeg. Men du skal vite at legen din og de du evt kommer i kontakt med på apoteket når du skal hente ut utstyr ikke syntes dette er flaut. De er der for å hjelpe deg. Det finnes så mange forskjellige innlegg som er bedre mot inkontinens enn det vanlig bind er. Det kan hjelpe deg mye i forhold til lukt og hvor mye de klarer å abbsorbere. Hvis det er noe du lurer på og ikke vil skrive her kan du jo sende meg en PM, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Jeg tør å si at jeg har endel kunskap om dette problemet da jeg har kurs fra jobben min da jeg er inkontinensansvarlig på det apoteket jeg jobber.
Bebbies i magen Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jeg ser du har skrevet en privat mld til meg, men jeg får ikke svart for du har for mange mld i innboksen din. Vil gjerne svare deg, men da må du slette noen mld først :-)
Makka Pakka Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Jeg gjør det. Det blir bedre når jeg er flink å gjøre knipeøvelser, men når jeg sluntrer unna blir det fort ille igjen. Bruker Tena Lady truseinnlegg og det fungerer fint, er helt avhengig av det. Jeg har to tette svangerskap og rakk ikke å bli helt "meg selv" igjen etter første før jeg ble gravid på nytt. Må virkelig bli flink å trene nå så man slipper å være så plaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå