Gå til innhold

Takk for en sist jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt to herlige dager (selv om jeg må innrømme at gårsdagen var bedre enn dagen i dag;-) med knallvær, vi har sittet ute i boblebadet og solt oss (jeg ble solbrent og har fått fin farge i ansiktet, på armene og en liten firkant foran der Keikodrakta ikke dekket:-) Vi har blitt knadd og massert etter alle kunstens regler, vi har fnist og ledd masse, skravlet høl i hodet på hverandre, spist god mat og drukket altfor mye vin og drinker (derfor dagen idag ikke er like god som gårsdagen vil jeg tro;-) Vi har møtt andre dibbere som også hadde tatt seg en tur på spa, vi har endelig fått høre sangstjernen Karomamma synge og hvilken stemning det ble - Du RULER Karo!!! Det var stas å være de eneste med stivede, hvite duker på VIP-bordet foran peisen i restauranten, deilig å være luksusdyr for en dag eller to (idag føles det mer som et rufsete ulvedyr enn luksusdyr;-) Kjempekoselig å skravle, le og dele tårer, snikrøyke ute i kulden, gå med slåbrok i restauranten, drikke øl ved bassenget, mens svetten rant for det var så sinnsykt varmt der inne....fly mellom rom og suiter i de øvre etasjer for å finne fram til vorspiel........samme sted som vi hadde både pitstop og en nightcup:-) Sove, tja, litt av det, men ingen klarte å sove særlig lenge, unntatt Karomamma da, du sov helt til halv ti;-)

Bilder ble tatt, sikkert nydelige..........hehehe....

Nå er lille rosa lagt, vi sovnet som steiner begge to gitt............nå skal det nytes hjemmelaget pizza og så er det rett og slett sengetid for denne dama.........Opp som en bjørn, ned som en fell;-))

Men de røde skoene var kule da;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke takke for EN sist liksom;-))

Skrevet

Selv takk!!!!! Hadde det toppers ;-) Litt sliten i dag, ja, men det var verdt det. Følte meg som en prinsesse i går (i det minste som et veldig kult kormedlem, he, he...)

Flere som skulle ha køya tidlig i kveld, men etter siste gjest ut døra og oppvasken tatt, så er det nå klart for en liten jobbøkt. Dårlig timing, men pytt. Litt takler man da etter et døgn i luksus!

Skrevet

Neste gang blir jeg med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I mellomtiden ser jeg fram til å få se bilder og høre mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...