Gå til innhold

Tisser på meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som tisser på seg når de hoster, ler og nyser... ??Uff...syns det er så flaut..heldigvis har det bare skjedd hjemme...!! Har gjort det siden forrige svangerskap..Men har blitt værre nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. jeg har begynt med det i det siste. også hvis jeg skal holde meg bare litt til. og da jeg spydde for noen dager siden, tisset jeg på meg samtidig. glad jeg var alene hjemme

Skrevet

Tren bekkenbunn! Altså knipe øvelser i underlivet. Har blitt fortalt at dette skal hjelpe. Litt kniping hver dag. Jeg kniper og kniper.....

Værdt et forsøk!

Skrevet

i forrige svangerskap var jeg plaget med dette, men nå har jeg trent bekkenmusklaturen og merker ingenting av det :)

Skrevet

jeg har nok vært litt slapp med treningen ja. men jeg var flink å trene før. og hadde skikkelig gode muskler der. har vel slappet litt av pga det. men nå kniper jeg for harde livet her.

Skrevet

Jeg har også opplevd at det kan komme noen dråper når jeg nyser. Jeg hadde også Hypermesis Gravidarum og spydde hele tiden i begynnelsen, tisset da på meg hver gang og måtte bruke Tena Lady. De gangene jeg rakk å tisse før jeg spydde, kom det bare noen dråper. Har trent bekkenbunnen regelmessig etter dette, og har ikke hatt noen uhell etter dette. Jeg tar noen knipeøvelser hver dag og sørger for å få minst to orgasmer daglig, da dette er en super trim for bekkenbunnen.

Håper du blir bedre snart!

Skrevet

ja det med orgasmer merket jeg også. sambo har vært på sjøen en stund nå. derfor ngen orgasmer. er nå når han har vært borte det har vært verst. skulle ta knipeøvelser, men var null respons fra musklene. prøvde å ta en finger opp i skjeden for å kjenne om det knep i det hele tatt. og det var såvidt det var bevegelse. tidligere knep det skikkelig til. da kom jeg på ideen med en orgasme. etter den var det litt mer respons faktisk. så sambo får litt av en oppgave når han kommer hjem. he he...

Skrevet

Jeg trente masse bekkenmuskulatur før jeg blei gravid og også nå.. men tisser likevel på meg ... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...