Gå til innhold

Vil snart bare reise fra han.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff vet ikke hvor jeg skal begynne jeg... akkurat nå er alt helt håpløst. Sambo er et rotehue uten grenser, og jeg er så sliten... Jeg er lei lei lei.. Lei av å rydde etter han og dattera hans, lei av mase på dem begge, jeg har bare lyst til å reise herifra.. Er så sliten og lei. Er i min uke 38, og alt er tungt og vondt. Men han mener sikkert at siden han jobber og driver med oppussing av barnerom, er han fritatt fra alt. Syns det er helt ok at jeg tar husarbeidet nå, det er ikke det, men det må da f**** meg gå an å rydde opp etter seg selv????? Han klarer ikke å rydde inn etter seg, hans verson av å rydde er å ta alt rotet på stua, og flytte det inn på kjøkkenet. Å sette inn i kjøleskapet eller inn i oppvaskmaskin det klarer han bare ikke. Klær ligger strødd, både i gangen, på badet (ved siden av skittentøysdunken) og i stua, tilogmed ute(!) på verandaen er det klær!! Og ungen hans tar etter han. Hun er i det minste lett og be, så det er bare å si ifra til hu, (hu er 10) Så rydder hu, men er at det ikke går an å få noen rutiner på dette? Har sagt siden vi ble sammen for fem år siden ca, at jeg kunne tenkt mg en fordeling, f.eks at han vasker gulv hver fredag, og rydder kjøkkenet skikkelig en gang i uka, men det blir aldri fulgt opp. Jeg lar det skure å gå for å se om han tar det til sliutt, men ender alltid med at jeg gjør det, for ellers klarer jeg ikke være her når det blir så rotete.. Jeg misstrives med sånn vi har det, og har en gang reist opp til mamma og ble der, orket ike svare han på telefom eller noe, men da tok han seg sammen en stund. Men hvordan blir det nå da, når vi får ei lita ei, og jeg ikke har så mye overskudd til det her? Bare så det er sagt, her blir det utrolig nok sinnsykt rotete selv med bare to voksne... og dattera hans av og til.

I tillegg er det jeg som står opp med jenta hans og lager mat og niste og ordner til skolen...

Sorry jeg ser dette ble langt, men godt å få ut litt frustrasjon...

Signerer anonym nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...