Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Takk for sist og tusen tusen takk for gaven:-) Gjett om jeg skal kose meg på sengekanten fremover:-)) .....og gjett hvem som fikk den svenske "jernkvinnen" som massør idag;-)) Auauauauauauauauauauau..........jeg ble faktisk helt kvalm og måtte ta en liten pause pga det!!! Kanskje litt i overkant effektiv? Du med blåmerker og jeg som fikk kvalmen kastet over meg:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Og jeg fikk samme hyggelige snille mannen engang til jeg ;-D *dumdidumdidum* ;-)))
phantomet Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg er helt støl og mørbanket fremdels jeg... Og det var vanskelig å komme seg ut av sengen i morges... *ler* Men vi får nå bare håpe at det funker...og at det er teorien med vondt, skal vondt fordrive....som er tingen her! Du får lese og nikke mens du holder på...*smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg har ingen blåmerker idag, men fy fader så vondt det var.....jeg har fått klassisk massasje mange ganger og det har alltid vært helt nydelig, selv om de har tatt godt i. Men dette var direkte vondt vil jeg si.........jeg pustet meg jo gjennom som om det skulle vært veer og det er vel igrunn ikke meningen..... Kanskje vi rett og slett fikk henne fordi vi er tøffe nok til å ta det:-) Neste gang jeg skal ha massasje skal jeg be om milde og gode hender som ikke vil meg vondt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå