Gå til innhold

Disse vektmålene på ukesoversiktene på Din Side...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De viser jo veldig mye mindre enn babyverden. Ikke vet jeg hvorfor eller hva som er riktig.

Skrevet

Min jordmor sier at hvis man skal sammenligne disse to sidene, så er babyverden den som er mest korrekt. Hvis du ser der så skriver de også hvordan de beregner vekta.. Så det er litt mer normalt...

Skrevet

Står nå at babyen veier i gjennomsnitt 1900g. Var på UL nå på fredag, var da 33 + 5 og fikk beskjed om at babyen min er litt stor. Men ikke gigantisk- vil være ca 4000 g ved termin. Litt stor på fredag var ca 2400g... Så disse måla må da vise for lite!

Skrevet

men er lengde målene noe mere riktig da?

min tanteunge ble født 2mnd før tiden og han var 52cm...og veide 2037g...

så forstår ikke helt hvordan min baby i magen kan være noen å 40cm og en mnd eldre selv om min baby ikke er født enda..

gud,for ei kløne jeg er til å beskrive...;p

Skrevet

Jepp.. Jeg fikk beskjed av jordmor på torsdag 33+1 om at mitt knøtt ligger på ca 2,3 kg nå.. Ligger ca 3 cm over på SF mål, og jordmor sa at hele magen stort sett er baby.

Skrevet

jepp her er det nok feil tror jeg også. Min JM sa at for 3 uker siden (var da 30+3 veide babyen ca 2 kg og min baby er ca 10% under gjennomsnittet. Så tallene her inne er litt lave...... Kikker på babyverden når jeg lurer på hvor tung den er jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...