Gå til innhold

hvilke vårdress har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva kostet den?er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reimatec. Betalte vel en 7-800 kroner, husker ikke eksakt.

Gutten vår er en ettårig barnehagegutt, vi er kjempe fornøyde med denne dressen :o)

Skrevet

Reima tec. Fikk den av svigers. Tror den kostet 800 eller noe. Vi har ikke brukt den enda. Siden den er litt stor, og vi også har en reflex dress som vi tar ut ullflice dressen i, så den blir til en vårdress:) Men har hørt at den skal være veldig bra:)

Skrevet

Reflex, den turkise, grønne og grå med kart på. Kjempefornøyd, kostet 399,- :o)

Skrevet

reimatec til 2 åringen og troll til han som blir 5 i sommer:)

Begge dresser er like bra..

Skrevet

Mikk-line. Tror den kostet 500. Superfornøyd! (han er 20 mnd)

Skrevet

ingen,

bruker regndress eller vinterdressen med mindre klær under.

Skrevet

Vi har hatt Reflex hver sesong hittil. Gidder ikke bruke en tusenlapp på vårdress OG vinterdress, og Reflex sin kan i mine øyne absolutt måle seg med Reima, Troll osv... Vanntett, vindtett, myk å bevege seg i, lett å ta på, fin i finishen osv, og billig :-) 299,- eller 399,- kr..! Absolutt å anbefale..! Denne sesongen har vi hatt Troll vinterdress til lillegutt, så da har han brukt ytterdressen som vårdress, utrolig praktisk :-)

Skrevet

Har Reima Tec til Lucas.

Prøvde Reflexdressen, men den puster ikke og gutten var klam og svett etter et par løpeturer i butikken. Hadde Reima Tec i fjor også og var like fornøyd da

Skrevet

Refleks!! Kjempebra! Vindtett og vanntett, puster også. Absolutt å anbefale , koster 299;

Men den skal ikke brukes inne, hehe, ei under her hadde brukt den i en butikk(??), og det skal man jo ikke..

Ikke nødvendig med dyr REIMA, denne er minst like bra. (OG ja, jeg er barnehagetante og mangeårig dagmamma, vet hva jeg snakker om).

Skrevet

Reimatec. Det har hun brukt i tre sesonger nå og vi er fornøyd med dem. Hun er ute fra morgen til ettermiddag i barnehagen, og i tillegg går vi en tur ut hver ettermiddag, og den er aldri våt igjennom. Jeg tror nok det er forskjell i kvalitet på billige og dyre dresser for barn, akkurat som det er det på billige og dyre klær til voksne.

Skrevet

Har en todelt reimatec. den er super!! Bedre enn å ha hel. i dag brukte hun bare buksa mens de andre barna måtte knyte overdelen sin rundt magen siden de hadde en hel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...