Gå til innhold

Stram mage og fryktelig sliten. Og langt igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 28 og er så fryktelig sliten om dagen! Magen strammer som et trommeskinn, jeg puster som en blåsebelg og beina orker nesten ikke bære meg mot slutten av dagen. Og så har jeg bekkenløsning. Nei, det er ikke så fælt å være gravid som det høres ut. Jeg nyter det og prøver å sette av litt tid hver kveld til å bare kjenne på bevegelsene inne i magen og glede meg. Men fytte rakker'n så sliten jeg er! Og det skremmer meg. Det er jo langt igjen!

Jeg har to barn fra før som krever sitt, og er mye alene med disse. Ikke så mange muligheter for avlastning heller. Man har vel lov til å si at man er litt sliten vel? La barna bruke DVD-spiller'n litt mer enn man pleier og sånn?

Uff av meg. Det er ikke medlidenhet jeg er ute etter nå. Ble sutrete dette her. Men jeg vil egentlig bare høre hvordan dere andre har det, og få bekreftet at dette er helt normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg føler veldig med deg, men jeg er bare i uke 18. Her fått bekkenløsning, og føler at kroppen ikke vil følge med helt. Jeg har også to barn på henholdvis 6 og 2 år. (2åringen er i et sikkelig trassøyeblikk om dagen). Det som jeg synes er mest slitsomt er det e

at jeg sliter med dårlig samvittighet for å ikke rekke over alt. Jeg skal til legen i morgen, og tenkte at han får sjekke om jeg mangler jern eller noe, føler liksom at det må være litt mer enn "bare"" graviditeten som tynger på.

Skrevet

Er du sykemeldt? Det er ikke noe synd om mannen din sykemelder seg litt for å avlaste deg. Det er viktig å vare på seg selv når man føler det slik. Tenk på at du kan bli så fortvilt over dette at du utvikler svangerskapsdepresjon, om du ikke allerede har gjort det.

Skjønner at det er tøfft for deg. Det kan kjennes tungt. Som en liten trøst: jeg følte jeg hadde mer energi helt i slutten enn rundt uke 28. Men dette vet du kanskje like mye om....

Skrevet

Hei.Jeg har også fått bekkenløsning....er i uke 16 nå. Har 3 barn fra før,men de er annenhver uke hos sin far. Skal jobbe 50%fra i morgen av,barnehage-jobb er tungt om dagen!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...