Gå til innhold

hvor mye sover din på 10 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hu her sover fra 19 til 5-6 tia.. duppene er veldig variable.. noen dager 2x30 min andre en dupp på 3 timer.. slitsomt pga ofte hu sur og trøtt..

har din en el flere dupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin har alltid 2 lurer på dagtid, noen ganger tre og de varierer fra 30 min til 2 timer. sover fra kl 19.30 (våkner rundt kl 23 for å komme i min seng) til rundt 6-7 om morgenen.

Skrevet

Lille nøste her(11.5 mnd) sover som regel fra 19.30-06.30....har i det siste prøvd å få henne til å sove bare 1 lur...,men da har det bare vært sutring, så nå får hun sove 2 ganger per dag. Første luren sover hun som regel 1.5 t og andre ca 1 t ! Da er hun superblid frem til legging ....;-)

Skrevet

Oliver 9,5 mån sover från ca 19.00-06.30 sen 8.30-10.00 och 12.30-14.30. Han är ganska förutsigbar när det gäller sömnen. Kan nästan följa klockan när han vaknar... Men det ändras väl.. :)

Skrevet

Noah på snart 10 mnd, sover fra 19:30- 07:00, så har han 2-3 dupp på dagen som er på ca 30 min hver gang! Og det virker som det er nok! Han er en blid og aktiv gutt i hvertfall!!!

Skrevet

Adrian er nå 10,5 mnd... Han legger seg 19.30 om kveldene og sover til mellom 9 og 10 om morgenene. Han har en lur midt på dagen og sover da ca 1 - 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...