Phobia Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Min sønn er bedt i 4 årsdag i morgen til ei jente i barnehagen. Hva gjør vi med gave ? Penger (hvor mye ?) Takknemlig for alle tips !
Pimboli Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei, jenta mi har nå på nyåret vært i mange bursdager til jevnaldrende bhg-venner, vi har kjøpt "prinsesse/biler lotto/memoryspill", disney bøker, aktivitetsbøker med klistremerke+fargeblyanter/tusjer, Play-dough kitt, store perler osv Pris rundt 100-120kr, litt mer til "bestevenner". Håper du finner ut av noe, og at sønn din får det gøy i bursdag )
PrinsesseSjefen Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Vi kjøper gaver til ca 50-70 kr, også til de større barna. hvis vi gir penger er det vanlig her å gi 50 kr. Tegnebøker, fargeblyanter, perler, liten bok (ofte mange bøker nedsatt til ca 50 kr, da kjøper vi mange og har klare til bursdager) synes jeg er fine gaver.
Gjest lykkelig tobarnsmamma Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Har vært i to bursdager i det siste. Gaven i den ene bursdagen kostet 79, til den andre 89. Synes egentlig det er nok, selv om jeg ikke har sterke meninger om hvor mye man skal legge i det. Gavene ble verdsatt, og det er det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå