Gå til innhold

Spm angående besøk etter fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når venner kommer på besøk på barsel etter fødsel kan de da bare komme uten å lage avtale med meg først? altså må de si ifra i respesjonen eller lignende før de kommer inn på rommet til meg (slik at jeg får beskjed før de kommer) eller kan de bare komme inn på rommet mitt i besøkstiden uten at jeg vet det..?? Har mange venner som sier at de skal komme på besøk, men har egentlig ikke så veldig lyst til at hele gjengen skal komme når jeg ligger på barsel, og er litt redd for at enkelte bare skal komme uten at jeg vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset her kan de som vil komme inn på rommet i besøkstiden uten å måtte melde seg. Vet ikke om det er lik praksis over alt men regner med at det er fritt i besøkstiden. Mange vil vel allikevel sende deg en melding eller ringe å spørre om du vil ha besøk først, det bruker i hvertfall jeg å gjøre før jeg dukker opp...

Skrevet

Det er ingen restriksjoner eller forhåndspåmelding i visittida. Da kan hvem som helst besøke deg. Jeg synes du skal si til vennene dine at du ikke vil ha besøk på sykehuset, men at de er hjertelig velkomne når ting begynner å roe seg litt etter en uke eller så. Vær dønn ærlig, det er det du kommer lengst med.

Skrevet

Jeg fikk besøk av mange etter fødsel nr en og det tror jeg ikke jeg vil nå som jeg skal ha nr 2. Jeg vil bare ha aller nærmeste på besøk for du blir mer sliten enn du aner etter en fødsel. Det er lov å si fra for man trenger hvile og ro. Jeg var så trøtt etter besøk og på toppen av det er du så full i hormoner at det hele endte med at jeg gråt som bare det etter at de hadde gått. Så gi beskjed.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har flere venner som har sagt de ikke vil ha besøk på sykehuset. Noen vil heller ikke ha besøk første uken hjemme. Mange sier også etter dette. "du kan gjerne komme men her er ingen servering"

Og det er det jo bare å akseptere ;)

Så det er bare å sende ut rykte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...