Trønderpia venter nr 3 Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 hvor lang tid brukte dere fra dere begynte å introdusere grøt, til dere var oppe i full porsjon?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 to uker kanskje. Økte litt hver dag. På helsestasjonen sa de at jeg kom til å merke om jeg økte for mye. Mageknip og hyl. Gikk helt fint hos oss. Tuppa er storfornøyd med grøt!!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 Hvor mye mer ga du da? for hver dag? i dag fikk han en halv startporsjon... altså av 1 tskje pulver. tynt da. blanda med mm.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke at jeg brukte så mye som to uker en gang.Det gikk så fint og jeg så at han hadde godt av grøten.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 takker for svar:) er vel som det ble sagt, at man merker at det blir for mye:)
kvirrevittt Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 tja, har per dags dato aldri vore oppe i ein full porsjon graut og det er no 3-4 mnd sidan han fekk den første skjeia. Men håpar for din skuld at det skal gå litt fortare, min er veldig glad i puppen han då....
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2007 Ja det er min og, men vi får se. Han virka veldig glad i grøt, og jeg tror han ha tatt i mot mer om han hadde fått i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå