lamsen&lillevenn;) Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 når jeg tisser og jeg må tisse hele tiden kan noen bekrefte at jeg har dratt på meg en blærekatarr ??...og holder det om jeg tar en overdose tranebær eller bør jeg komme meg til legen? har vel hatt det før(før jeg ble gravid) men da har vel uvesenet gått over av seg selv næmest.... au au au
mamma til engelen sebastian Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 kan jo høres ut som en uvi eller noe...ville absolutt kontaktet legen min jeg da..en infeksjon er ikke noe å tulle med,hvertfall ikke når man er gravid...
lamsen&lillevenn;) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 hmm..oki..får ringe å høre med de i morgen.. dette er til å bli gal av!!! takk for svar:)
Enitsirk79 Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Ville ha kontaktet legen jeg også. I mellomtiden; drikk MASSE, særlig sure ting som appelsinjuice. Noen ganger er infeksjonen (hvis det er det du har da) så kraftig at man må ha antibiotika. Så ta en midtstråle-prøve av morgenurinen i morra og ring legen.
lamsen&lillevenn;) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 takk o takk skulle aldri ha sitti på den dumme kalde steinen...selv om det var i max tre min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå