Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Snart en måned siden fødselen nå,men når blir man "normal" der nede igjen?Hos meg er det en slags "hudflik" som sitter utenpå der skjeden begynner(sorry detaljer),den var ikke der før altså..noen flere som opplevde å være annerledes etter fødselen,og når blir man som vanlig igjen.?Håper jo dette forsvinner,eller..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei! jeg haddedet slik, og det viste seg at de ikke hadde greid å leggge "kant i kant" da de sydde... Dessverre måtte jeg 9 mnd etter fødsel, opererer under full narkose... Fortsatt ser det litt rart ut,men i det minste gjør det ikke vondt under sex lenger.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 jeg tror ikke alle blir helt som før der nede etter en fødsel, men nesten som før kan man bli, iallefal lslik at sexlivet fungerer som det skal. jeg fødte for 11 uker siden,og det er ganske normalt der nede nå,men ikke helt slik det var...men sånn er kanskje normalt? snakk med legen din om du er bekymret for hudfliken,kanskje han kan berolige deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå