Gå til innhold

Klarer snart ikke mer jeg nå.... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååååå utrolig sliten om dagen!! Jeg sliter virkelig... Merker at det går utover psyken også.... Har vondt overalt og det blir verre og verre for hver dag =( Sliter også med dårlig samvittighet overfor de to barna jeg har fra før, og overfor samboer..... Jeg er jo sur og sint for ingenting (hormoner tenker jeg + noe jeg er ganske sikker på er en begynnende depresjon...) Er i uke 36+4

Hva skal jeg gjøre???? Gode råd mottas med takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg...

Har d akkurat som deg...

Sliter virkelig nå om dagen. Sambo er ,heldigvis for han, på jobb utenriks, desverre for meg... Hadde vært ti ganger enklere om han var hjemme.

Har vondt i bekkenet og blir i dårlig humør når jeg ikke greier å gjøre selv de enkleste ting :/

Det hjelper å sove mye har jeg funnet ut, så de kveldene jeg har mest vondt tar jeg Paracet før jeg legger meg, så jeg skal sove godt uten mye vondt.

Ellers er d bare å ta vare på seg selv, sutre til gode venninner. Få andre til å lage middag og hjelpe til med ungene.

Jeg har også to fra før, på 4 og 8 år. Heldigvis er de stort sett veldig snille og greie å ha med å gjøre.

Når de er sure blir jeg om mulig enda mer sur enn dem, desverre.

Idag kom morfar og tok dem med seg på tur, gjett om jeg var lykkelig da :)

Skrevet

Dårlig samvittighet, det har vi vel alle som er mødre :-)

Du er ikke alene, husk det !

Prøv å legge opp til noe som er positivt hver dag, snakk med venner og venninner .

En annen god metode kan være å legge seg ned å meditere (tenke postive tanker)

Hvis du føler du begynner å bli depresiv, da en prat med jordmor eller lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...