Mamma`N Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 går her med 2 cm åpning og har blitt strippet etter dette..kanskje er det mer åpning nå?? går ov virkelig venter. har så nedpress at jeg sliter med å gå.presser både forran og bak.sover ikke om natten og er generellt sett møkk lei. 1,5 til termin og skal til jm til onsdagen for å bli stripet på ny...når skal ting begynne å skje???????????????????? ...sambo vil ikke ha sex(skjønner han) og det frister ikke stort for meg heller akuratt nå noen med gode råd eller fler som har det slik?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Har det likedan. Har 3 cm åpning, ble strippet på tirsdag. Har også masse nedpress og skikkelig åpent bekken. Klarer snart ikke å gå. Magen er så langt ned at den snart skjuler musa til og med! Det er ille det! Lenge til termin? 1,5? skjønte ikke den jeg.. Skal på sykehuset på tirsdag å få satt noen nåler. Forhåpentligvis funker de.. Har prøvd sex også, men det funker ikke. Knapt kynnere av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå