*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Gjør deres det å eller? Her hikker han flere ganger i løpet av en dag Pussige greier..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Har vært stille i det siste, men han hadde en periode der han hikket mange ganger pr dag. Snodig ja. Men det er jo pga at de svelger fostervann så... Virker som om han har lært seg det nå, hehe
Nina-med passasjer Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 lillegutten min også hikker masse:)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 He he ja det er rare greier
Bebbies i magen Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Det gjør mini i magen min også :-) Hun hikker nå også :-) Hørt at de er litt glupske så de svelger litt for mye fostervann for fort og at det er derfor. Men jeg vet ikke jeg. Syntes det er litt gøy jeg. Det er jo ikke farlig, så da gjør det ingenting :-) Men rart noen barn hikker masse mens andre nesten ikke hikker i det hele tatt. Iallfall ikke som mammaene kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå