elly belly Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 På lørdag var vi på jakt etter barnevogn for 2. gang. Viktig å sondere terrenget og prøve masse forskjellige vogner før vi kjøper. ) Møtte et kjempetrivelig par med to små som hadde masse erfaring på den fronten og som faktisk har hatt opptil 20 vogner! De hadde sånn genal koppholder (plass til to kopper/flasker og en lomme med glidelås til mobil, nøkler mm) som var plassert på styret på deres Teutonia vogn. Så i går bestilte jeg meg maken fra USA på www.kiwi-kid.com. De shipper til hele verden og er ikke spesielt dyre. Så hvis dere vil ha litt ekstrautstyr som ikke er så lett å skaffe her i Norge, kan dere jo gjøre som meg. www.barnetrend.no har også en del utvalg i vogntilbehør, så dere kan jo sjekke ut det også hvis dere vil. Nå er vi 90 % sikker på at vi skal kjøpe Teutonia Spirit S3... Så nå gjenstår det bare å kjøpe. )
LeneLotte123 Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Hei, jeg har selv en simo kombi vogn og er veldig førnøyd med den. Den har ikke fansy koppholdere og den slags, men jeg har aldri savnet det. Venter barn nr to til sommeren og har ei god vogn som kan brukes på ny. Simo vognene er spesielt tilpasset norske værforhold. De er garantert vann og vind tette, noe som passer våre kalde vintere og høster. Dessuten er de utrolig behagelige å trille. God fjæring også på grusveier. Har opplevd når jeg har prøvd andres vogner at de ikke har den samme komforten. De koster kanskje litt mer, men det er verdt å vurdere...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå