Gå til innhold

I morgen blir jeg satt igang.... Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøss og gru. Den siste tia har gått så fort. Har termin 4 mai, men blir satt igang i morra. Skal inn på sykehuset kl 0800. Håper det går på første forsøk... Og håper jeg slipper å ta keisersnitt. Er det mange som har blitt satt igang som det har endt med keisersnitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. Hvorfor skal du settes i gang? Har termin 3.mai og skal kanskje settes i gang på tirsdag. Det er ikke helt avgjort enda. Skal gjøres pga stor baby her da...

Skrevet

Lykke masse til:)*misunne* kan jeg spørre hvorfor blir du satt i gang? Jeg vil og føde nå .hehe

Skrevet

Hmmm... kan man risikere keisersnitt om man blir satt i gang?? Trodde bare man risikerte vondere/ hardere veer og evt litt raskere fødsel og ruptur og sånn jeg...??? Jeg skal mest sannsynlig til overtidskontroll på tirsdag pga laang tid mellom menstermin og ultermin. Da skal det jo vurderes om jeg skal settes i gang...

Skrevet

Jeg var veldig uheldig i forrige svangerskap kan man vel si. Nå er jeg bare nervøs for at det skal gå galt igjen, så pga psyken min fant dem ut at det var bedre at jeg ble satt igang før termin. Har også leiden mutasjon og går på blodfortynnende, så tror nesten dem vil ha litt kontroll på dette også. Og helt greit for meg.

Akkurat nå gleder jeg meg masse! Og vi gleder oss til å hilse på tassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...