Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ikke sånn vondt i magen-smil, men ordentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert litt individuelt, men mathias begynte å smile når han var rundt 7 uker;) Nå er han 14 uker.. og smiler som bare det hele tiden!! sååå kos!! =)

Skrevet

Min lille tulle smilte allerede da ho var 1 uke. Mens nevøen min smilte ikke før han var nesten 8 uker -så det er nok veldig individuelt!

Skrevet

min smilte fra han var tre uker. når han var 2,5 mnd begynte han å smile bare vi så på han:)

Skrevet

Joda, hun har smilt siden sykehuset egentlig, men det er vel sånn "vondt i magen-smil" er det ikke?

Skrevet

Jeg syns ikke det er vanskelig å skille de rykningene i munnvikene fra de orntlige smilene -da ser ho oss inn i øynene og smiler med hele ansiktet!

Skrevet

Jeg synes ho smiler som bare det, ser det til og med på øynene, men da sier "alle" at hun har vondt i magen og at det ikke er ordentlig smil hun kommer med...

Skrevet

Det er litt gammeldags egentlig, å tro at de små knøttene ikke kan smile! De nyfødte kan mye mer enn de trodde i forrige generasjon! (da trodde de tilogmed at de ikke kjente smerte...) Jordmora mi sa at noen barn smilte allerede før de reiste hjem fra sykehuset!

Så hvis ho ser på deg og smiler, og du blir helt varm inni deg og ikke kan unngå å smile og le tilbake -da er jeg helt sikker på at det er smil du får!

Skrevet

Ja, da velger jeg å tro at ho smiler :o)

Ser det jo egentlig på hele ansiktet hennes. Har hun vondt i magen (som hun har noen ganger på kvelden), så vrenger ho jo hele ansiktet og vi ser at det er smerte...

Så, ja hun smiler, hehe...

Skrevet

Jeg har nok fornærmet besteforeldre og andre som har ment at guttungen har luft i magen, med å si at det er ikke tillfelle. Han har smilt bevisst, (og da mener jeg når man får øyekontakt og hele ansiktet sender et smil til deg) siden han var 4 uker gammel. Ellers så har jeg sett smil fra han var nyfødt.

Nå er han 8 uker og ler i tillegg hvis jeg tuller litt med han. Dette har han gjort siden han var 6 uker...

han smiler og småler t.o.m i søvne.

Søsteren hans var mye senere med bevisste smil og latter. Tror hun var nærmere 3 mnd.

Så dette er nok individuelt.

Skrevet

Da han var 5 uker kom det første smilet, det var i allefall ikke til å ta feil av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...