Gå til innhold

Har dere kjøpt inn MME og smokker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere handla smokker til den lille? Jenta mi har aldri brukt det så jeg har liksom ikke tenkt over det før i dag...

Og hva med morsmelk erstatning? Har dere det som backup hvis amming skulle gå dårlig eller handler dere det om behovet skulle melde seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt MME,og håper jeg aldri trenger å gjøre det heller... Ang smokk anbefales det ikke å bruke før baby har fått til sugeteknikken, så jeg venter nok med det til etter fødselen tror jeg...

Skrevet

hei

har kjøpt 2 smokker jeg.men ikke morsmelkerstatning og ikke flaske heller.hehe.håper det går bra med amming jeg

Skrevet

i mitt forrige svangerskap kjøpte jeg både smokker og morsmelkerstatning.og jeg kunne prise meg lykkelig for det.for min sønn hadde kolikk i de seks første mnder.og ammingne fikk jeg ikke helt til.jeg hadde veldig lysst å amme, men det er ikke alle som får det til første gang.det er stress å kjøpe slikt med en gang du kommer hjem.da skal du slappe av og hvile

Skrevet

Jeg har kjøpt smokker, men ikke MME. Blir det noe problem så får vi stikke innom bensinstasjonen på tur hjem og kjøpe.

Skrevet

Har kjøpt smokker, men ikke MME...

Skrevet

Kjøpt to smokker, men MME har vi ikke kjøpt nei. Håper virkelig vi slipper det, vil veldig gjerne amme.

Skrevet

Har kjøpt to smokker, men ikke MME.

Det anbefales å få igang ammingen ordentlig før man introduserer smokken, så vi kommer nok til å vente litt med å gi han den, selv om vi har kjøpt de allerede.

Skrevet

Nei jeg har ikke kjøpt inn MME iallfall. Det kan vi jo ta på butikken når den tid kommer. De har jo MME på bensinstasjon også, hvis vi skulle finne ut av vi trenger det utenom åpningstiden til butikken. Jeg håper da virkelig at jeg får til ammingen.

Smokk har jeg kjøpt 2 stykker av. Og jeg har tenkt til å ta med meg de på sykehuset. Tilfelle hun skulle trenge det.

Skrevet

Har kjøpt smokker - men skal ikke bruke de før ammingen går strålende, etter tips fra div jordmødre. Har bestemt meg for at jeg skal få til ammingen, så får vi se hvor knirkefritt det går...

Skrevet

Har kjøpt to to pakker med smokker (litt forskjellige typer) Har en i fødebaggen, men håper selvsagt jeg ikke får brukt for den. (fikk brukt for på barsel med lillejenta, (hun hadde et voldsomt suttebehov), og måtte da på sykehusapoteket for å kjøpe).

Har kjøpt to ferdigbandet NAN 1. Hadde ikke noe sånt i hus sist, og fikk ikke til amming. Ga opp etter 4 uker med gråt og frustrasjon. Håper at om jeg har det i huset så kanskje jeg får det til:)

Skrevet

Smokk skal definitivt med i bagen! Gutten min hadde et vanvittig suttebehov da han ble født og vi måtte skaffe oss det mens vi var på sykehuset.

MME skal jeg også ha, ja, ( må forresten huske å få kjøpt nye tutter til flaksene)- håper jo på melk denne gangen, men fikk aldri det sist.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt inn smokker eller MME ennå men skal gjøre det i neste uke.

Skal kjøpe inn et par av de små drikke klare MME boksene, de er veldig greie å ha liggende til nødstilfeller.

Hadde ikke MME liggende forrige gang, og det fikk jeg angre på...

Jeg klarte ikke å amme det første døgnet hjemme, satt med en illsint baby, og brystspreng av en annen verden. Dette var det 3 døgnet hvor melken kom for fullt.

Eksen fikk tak i MME på en bensinstasjon, heldigvis.

Jeg måtte inn på føden igjen, og ble pumpet og pumpet,imponerende hvor mye melk jeg hadde, men så var jo brystene mine gått fra en B-cup til størrelse murstein, virkelig vondt.

Det løste seg til slutt, men jeg var veldig glad for at vi fikk tak i de små boksene med drikkeklar MME.

Når det gjelder smokk, så er det noe vi ønsker å bruke, men helst ikke den første uken. Men vi vil ha dem klare alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...