Gå til innhold

Har veldig angst for å miste henne i bakken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på det hver gang jeg går og bærer på henne. Spesielt i trappa eller når underlaget er veldig hardt (som på badet vårt...)

Får skikkelige frysninger og de verste bildene i hodet mitt når denne angsten kommer... Snuppa er 5 uker nå, håper angsten avtar snart (selvom jeg sikkert alltid vil være redd for å miste henne...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg også det. Tror de fleste tenker sånn. Jeg er også redd for å skalle hodet hennes borti dørkarmer o.l.eller miste vogna ned en bakke når jeg triller henne. Helt normalt å tenke sånn

Skrevet

Ja, sånn vil man vel alltid tenke, men de tåler utrolig mye mer enn vi tror. Guttebassen datt fra stellebordet m hodet først ned i flisene da han var 5 måneder gammel...Jeg fikk jo helt panikk, men legen på sykehuset sa at de tåler jo mye mer enn vi, for det første spenner de seg ikke når de detter, og hjernen er godt beskyttet. Det endte bare i noen blåveiser og kuler i panna på gutten, og en natt med oppvåkning for å se at han ikke hadde fått hjernerystelse. Så prøv å ikke tenk så mye på det, det årner seg;)

Skrevet

Alle tenker slikt om barnet sitt.

Ulykker skjer sjelden så tror du kan slappe litt mer av ja.

Skrevet

Sånn tenkte jeg også. Og når det endelig var begynt å avta, så falt jeg, med henne i armene, utenfor en cafe midt i sentrum.

Men alt gikk bra, hun har det fint og står nå for all fallingen og blåmerkene selv:p

Det går så fint!

Og om det er noen trøst, 82% av alle mammaer mister barnet en gang før de er ett år. (av stellebord etc er medregnet) Så en liten tur i gulvet må du nesten regne med på et tidspunkt. Men det er faktisk IKKE så innmari farlig! Med en så høy prosent "gulvfallere" så er det jo sjelden eller aldri vi hører om noen det er gått galt med!

Skrevet

Det er nok alle mødre redde for. Jeg har klart å unngå å miste han av stellebordet, men nå som han er så veldig aktiv og reiser seg opp etter alt mulig har det skjedd et par småulykker. Jeg slet litt med det at han slo hodet i badegulvet, men vet nå at han har det helt fint og at alle jeg har snakket med har hatt liknende uhell. Og barna deres er helt fine.

Selvfølgelig gjør man alt for å unngå det, men ikke føl deg som en dårlig mor om det skjer. Du er heller en normal mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...