Gøril og Jesper :) Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hei. Lurer på hvordan det går med deg jeg? Ikke så lenge siden du var innom føden om jeg ikke husker feil? Tar du det med ro og sånn?? (hønemor gøril)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei;) Så koselig at du spurte! Ja, ble kjørt til Ullevål pga premature rier. Går bra, men merker at jeg får tak i magen bare jeg bøyer meg ned til gulvet eller bruker magemusklene på noen annen måte. Er veldig kjedelig!! Men holder meg i ro... Må det i flere uker fremover.. på sofaen.. hehe! Gjett om jeg kommer til å bli bred om baken!! Vil jo at babyen skal bli litt til. Så vi håper og håper!! Alt bra med deg?? Klemmer
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 ja, det er jo det beste at jenta holder seg godt der inne noen uker til. Hun har det nok best der inne i hula si enda Jeg håper sammen med dere at hun holder seg der litt til Alt er bra med meg, men jeg tror jeg må være det mest bekymringsfulle menneske på jord. Har jo gledet meg i år og dag på å bli mamma, og er nå straks i min 26. uke, og tror fortsatt at jeg ikke skal bli mamma. Om det går mange timer uten at jeg kjenner liv, så sier jeg med hulkende stemme til mannen min "nå er han død igjen". Så du skjønner at jeg er litt slitsom å være sammen med noen ganger.. hehe.. Jeg håper tiden frem til juli/august flyr av sted nå.. Jeg er klar for å få tidsmaskinen til å funke.. Klem
Gjest Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Hehe, må le av det du skriver om bekymringer.. Er akkurat som å høre meg selv. Skal si man bekymrer seg mer enn nok ja! Blir ikke bedre heller!! Heldigvis er kællen tålmodig..hehe!! Håper også at tiden flyr nå!! Er såååå klar. Det føles som om jeg har vært gravid i år og dager nå! Sånn med deg også?? Tror jeg er forferdelig utålmodig! Klemz
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 jeg er fryktelig utålmodig. Synes jeg har vært gravid kjempelenge. Ikke det at jeg ikke nyter å være gravid, for det gjør jeg. Nyter å se at jeg skaper liv, (har jo prøvd i evigheter på å bli gravid, så er overlykkelig, ikke misforstå meg) men jeg nyter IKKE den følelsen av å være gravid og redd og bekymret HELE tiden, og jeg har jo mange uker igjen enda.. Slutter jo ikke å være bekymret når ungen er ute heller, men da får jeg i allefall se han når jeg vil, og er jeg da plutselig i villrede om han da lever eller ei, så tar det et sekund å titte på han og få svar.. Jeg liker å kjenne at jeg har kontroll over ting. Og det har jeg ikke nå når han ligger der i magen. Jeg ønsker jo ikke at gutten i magen er en robot som jeg kan styre helt som jeg vil, men det hadde vært kjekt å få kjent spark når jeg selv ønsker det.. Hadde vært kjekt å si"spark nå", også hadde han gjort det Jeg husker faktisk da du testa pos jeg, leste innlegget ditt på bligravid, og tenkte "skulle ønske det var meg" det var bare noen uker før jeg testa pos, og det føles jo sååå vanvittig lenge siden.. tiden står litt stille ja.. Men vi nærmer oss målet for hver dag, selv om det ikke alltid føles sånn . dette ble langt.. Sovna du?? hehe.. Klemmer
Gjest Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Forstår så godt hva du mener. Det eneste vi kan stole på er at kroppen gjør jobben for oss nå. Og det er skremmende. Hadde vært topp om man kunne kommandere babyen til å sparke ja;) Hehe!! Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid?? Så morosmt at du husker at jeg testa positivt, og at du ikke lenge etter gjorde det samme. Syns de tre mnd vi brukte på å få spira til å gro var som en evighet!! Og hver dag hadde noen nye testa positivt på bli gravid!! Jag hadde faktisk dårlig samvittighet da det var min tur til å skrive.. hehe!!! Kommer aldri til å glemme følelsen da det var to streker på pinnen!! Ringte mannen min som var på jobb og stemmen min skalv sånn at han ikke hørte hva jeg sa. Tårene bare rant!! Herregud.. nå vokser det et nytt liv i magen min tenkte jeg!! Helt fantastisk!! Å være gravid er det rareste, fineste og mest skremmende jeg noen gang har opplevd og jeg gleder meg så innmari til å se ho. Fikk mld av venninna mi i dag morges.. ho fødte i natt;) Og jeg blir bare mer og mer utålmodig vettu. To venninner som har født på en uke nå!!;) Og jeg må vente i 3 laaaange mnd!! Nei, nå må jeg slutte å skrive her.. Blir jo altfor langt!! Ha en kjempefin dag!!
Gøril og Jesper :) Skrevet 23. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2007 Jeg brukte veldig lang tid på å bli gravid jeg, og vi måtte ha hjelp til å få det til. På tredje forsøk (prøverør) gikk det.. Så hadde vi prøvd lenge på egen hånd først.. I allefall så er det over to år siden jeg slutta med pillen.. Så denne ungen i magen min er hellig Ikke sikkert det blir flere heller, fordi det var ikke bare-bare å få det til med hjelp heller... Så jeg hadde IKKE dårlig samvittighet da jeg annonserte min graviditet.. Følte virkelig at det var vår tur :) Det var en helt uvirkelig følelse da jeg så at jeg fikk et blått kryss på testpinnen. Trodde jeg skulle besvime. Ble så glad, så sjelven og plutselig ble jeg livredd (var sikker på at jeg kom til å miste..). Men den dagen jeg testa pos tror jeg var den lykkeligste dagen i mitt liv.. Så startet det mange uker med bekymring før man endelig kom inn på 2.trim. De ukene der gikk jo i sneglefart.. Også når man først kommer inn på 2.trim så starter bekymringer om å føde tidlig, kjenne liv.. hehe.. alltid noe å bekymre seg for.. I dag er jeg 25+0, så det er jo enda mange mange uker igjen før jeg skal føde.. Du skal jo snart inn på 3.trim du nå Heldigvis nærmer sommeren seg, og håper at dagene skal gå fort fremover og at jeg i mellomtiden kan nyte solen og få ferdig barnerom:) Mye som skal gjøres før lillgutt kommer også KLEMMER Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå