Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Har ikke lyst å kjøpe noen amme bher... Kan jeg ikke bare bruke gode romslige vanelige bher?
alov Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 selvfølgelig MÅ du ikke det - pass bare på at BHen du bruker ikke strammer på sidene og dermed "sperrer" for melkegangene - kan føre til brystbetennelse iflg det helsesøster/jordmor sa på et fødselsforberedende kurs. Så kanskje uten spiler? Men romslig høres vel også greit ut.
Som Natt & Dag Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Man kan fint bruke vanlige romslige BHer, men da helst uten spiler, i allefall de første månedene. Vil alikevel anbefale deg å bruke ammebh, det er mye enklere å få puppen fri og klar til bruk. Triumph har foresten mange lekre ammebher, i flere stiler.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker ammebh. Det er mest praktisk da jeg har ganske store bryst. Svigerinna mi som har ganske små bryst, bruker bare myke topper som hun bare löfter opp når hun skal amme.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Hjelpes.. Bh uten spiler har jeg ikke brukt på mange år som jeg kan huske.. Er det ikke ammebh`er med spiler da?? Har så små pupper, så jeg kommer til å se ut som et mannfolk uten spilene... :s
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 he he... Trine; jeg tipper at det der ikke blir noe problem etter at melkeproduksjonen er i gang; du skal se du får sså fine puppper atte:)
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Dersom du ikke vil investere så mye i amme-bh'er, har jeg hørt at de selger gode og billige på Spar Kjøp. Jeg skal i allefall ta en tur der i løpet av uken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå