Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Det er såååå koselig at du sparker! Det er sååå herlig og kjenne at det er liv i deg! Men er det nødvendig å ødelegge ribbena til mamman din helt Jeg er kjempeglad i deg, men det er jo så j*************** vondt når du treffer samma ribbenet gang på gang! Jeg gleder meg veldig til å se deg, og ikke minst lære deg og kjenne!! Og jeg gleder meg veldig til å få ha ribbena mine for meg selv, slik at det som er ødelagt kan leges Om ikke lenge sees vi knøttisen!! (det var dagens tale fra meg)
Som Natt & Dag Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jo takk, jeg husker hvordan det var forrige gang, ganske så ubehaglig... Dette nurket ligger i tverrleie med rompa ned på skrå, så han er egentlig ganske så snill med mammaen sin, men han presser en del ned mot åpningen, noe som er alt annet enn godt når jeg i tillegg begynner å bli moden....
Gjest Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Haff ja! Det tror jeg er kjedelig! Min har ligget med hodet ned i 6-7 uker, så jeg håper at når jeg er hos jordmor neste gang 2.mai at hodet er festa. Stort sett ligget og sparket på samme ribbenet hver dag de siste 6-7 ukene, så jeg hadde en brist fra før. Men samboern er overbevist om at det knakk i natt. Og jeg merker at det er mye vondere på den siden i dag.. :s
Som Natt & Dag Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Au! Det høres ikke godt ut..... Får håpe at h*n synker godt ned i bekkenet snart og lar ribbena dine være i fred.....
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Haha! Såå søtt:) Er foreløpig ikke plaget med at hun sparker i ribbena, men det begynner å bli harde spark her også, men mest i sidene sånn at det nesten kiler:)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 ÅÅÅÅ!!! Heldiggriser!! Det er så vondt når h*n sparker på ødelagt ribben! Det kjennes ut som om ti kniver som stikker skikkelig ved hvert spark! Så nå håper jeg magen synker litt snart ;D heheh
Gjest Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Nå er jeg iallefall sikker på at det er noe mer enn en brist! Det er så grisevondt!!!!
Bebbies i magen Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Skriver bare under på denne :-) Som om jeg skulle skrevet det selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå