Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 pluss stikninger oppover i underlivet, har en del kraftige kynnere... hva kan dette vere? er 28+6, og annengangs... takk for svar
_Mita_<3 Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hm... er nok ikke noe farlig.. kanksje babyen bare legger seg godt ned.. har det hele tiden selv..kanksje det er at hode er på vei til å feste seg.. men ikke sikker siden hode ofte ikke fester seg når du er 2 gangs.. hm.. *dytte litt* lykke til hvertfall:)
fådagerigjen Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Har det gitt seg ? Hvis du er urolig, bør du uansett ta kontakt med lege/sykehus. Bedre en gang for mye, enn en gang for lite. Føler noe av det samme om dagen, så jeg røver å ligge mest mulig.Fødte 3 uker for tidlig forrige gang, uten at legene hadde noen god forklaring på hvorfor.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 heia! takk for svar! det har roet seg litt utovet ettermid, men jeg blir jo litt stresset da... jeg fødte i uke 36 forrige gang, så det ligger å lurer i bakhodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå