Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Mensen kommer nok snart tilbake, men jeg har ikke bestemt meg for type prevensjon ennå... Hva velger dere?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Klarer ikke helt å bestemme meg, så det blir faktisk kondom så lenge. Fikk resept på minipille tilfelle, men jeg vil ikke ha mer hormoner igjen, det var egentlig derfor jeg slutta på pilla i sin tid. Er så lei av blødninger og alt det nå så jeg vil bare komme i gjenge før jeg setter igang igjen.
Murmeline Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Samme her, har fått mer enn nok hormoner for en stund...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Ja, kanskje han skal stå for prevensjonen heretter!! ;o)
bolla pinsvin Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Kondom er så kjipt synes jeg. Blir kobberspiral på meg. Tåler ikke hormonpreparater
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Ja, det er vel det beste vel, hehe... Men ikke alltid det er like lett da vettu ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå