fairy Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Som om det brenner i halsen. Det kan også kjennes ut som om magen kommer opp i halssen, og man kan ha sure oppstøt.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg synes det kjennes ut som veldig varme brusetabletter som løser seg opp i halsen
Tulletutta Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 oki då er det ikkje det eg har hatt.... får vel nevne det til doktormannen da..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 I natt så VÅKNET jeg faktisk av at jeg måtte opp å drikke melk for å få bort halsbrannen! det har jeg aldri opplevd før:( Var helt forferdelig... trodde halsen skulle brenne opp. Og jeg var fri for link og love hearts. det var krise det:\\\ hihi
Tulletutta Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 det eg har er et enormt press på bryste eller under puppene som gjer at det nesten er vont å puste har hatt det før eg blei gravid så det skremmer meg ikkje så masse har vel hatt det siden eg var 11 år.. det har berre blitt litt verre i det siste.. men då eg var liten mente pappa det var vokse smerter når eg hadde så vont at eg begynte å grine.. etter det så var det halsbrann men ingen har forklart meg skikkelig kossen det føles ut.. eg har nevnt det for ein lege da eg var 15 men han sa berre at eg var for ung til å ha lungeprbl.. teit..vet at eg hadde lungebetenelse da eg var liten som ikkje ble behandlet og at eg har hatt rs-viruset eller ka det no heter.. men men har ikkje død enda så då er det vel fortidlig å gå til legen.. det der har familien min brent seg på så mangen ganger att... eg er blitt nesten hypokonder av det, har ein onkel som døde for det var da ikkje vits å bry legen med det der..uff ble litt langt dette litt frustrasjon som må ut tydligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå