Gå til innhold

Mammaklær i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om to uker skal jeg til London, og da tenkte jeg å bruke anledningen til å få kjøpt litt klær. Noen som har tips om hvor i London jeg kan finne fine klær (foruten H&M:).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så heldig du er:0) Top Shop har en egen mamma avdeling. God tur og kos deg masse!

Skrevet

mothercare har massde pent i både mammaklær og babyklær =) ligger en butikk i regenstreet rett nedenfor oxford circus (hvor top shop ligger). Ellers har de fleste kjedene egne mamma-avdelinger. top-shop er nevnt, og ellers har de mye fint på dorothy perkins =)

kos deg massse i london, er liiitt misunnelig =)=)

Skrevet

Heldiggris som skal til London!! Elsker den byen jeg...hadde det ikke vært for høyrisikosvangerskap hadde jeg reist med en gang:)

Skrevet

Hei!

Var i London sist jeg var gravid og fant masse klær!

Også jeg vil anbefale Topshops mammaavdeling. Mener at også Next har mammaklær. Ellers fant jeg masse topper og sånn på vanlige butikker, og moten i år passer jo veldig bra for store mager!

Jeg hadde fått anbefalt en butikk som heter Blooming Marvellous i Kensington og dro dit. Synes det var mye strev for lite moro, det var en liten butikk med "dame-mammaklær".

Kjøpte noen basic babyklær på Mothercare og angrer på at jeg ikke kjøpte mer. Super kvalitet!

God tur fra London-syk

Skrevet

Tusen takk for MANGE gode tips, skal nyte London for alle :) Kjenner det krever litt mer innsats for å komme seg avsted i helgene nå, men det gjør jo veldig godt!

Skrevet

Drikk en kaffe latte for meg på Starbucks:)

Var i London for 5 uker siden og kjøpte ingen mammaklær. Moten som er der nå, passer til gravide også. (bortsett fra bukser da)

Kjøpte masse topper på top shop og miss selfridges.

Skrevet

Det er også mammatøy hos Dorothy Perkins, og prøv å ta deg en tur til Mamas&Papas. Ligger i Regent Street, ikke så langt fra Oxford Circus.

Skrevet

Mothercare har bare de nydeligste helhvite pysjamasene! Jeg har brukt bare sånne til barna mine. Finnes i 3, 6 og 9 mnd ihvertfall, fantastisk god kvalitet til en billig penge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...