rødhette* Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 ka-ping og rødhette* inviterer alle som fødte fom. november '06 tom. april '07 til å være med på en runde med hemmelig venn! Sjekk denne siden for mer info: http://hemmeligvenn.blogspot.com
rødhette* Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2007 Oppfordrer flest mulig til å melde seg på Blir morsomt og hyggelig med noe annet enn regninger og reklame i postkassa - samt gleden ved å orden til en hilsen i posten som du vet din venn vil sette pris på
Rosaglede Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Har sendt mail til deg...viste ikke helt hva jeg skulle skrive..
rødhette* Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Du er registrert hos oss nå Dytter opp så enda flere ser denne tråden..
Møøø Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 *snufs* Jeg har også lyst til å være med...... Men men, bare vær sånn dere... Og se hvor mange venner dere får... *fnys* ;o) *thihi*
selfangerkjerringa Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Hehehe Snart, kjære mamma mø.. snart er det din tur igjen! dvs hvis du smører meg og rødhette godt nok på forhånd... hihi Må jo bare si raskt at grunnen til begrensningen denne gangen, er fordi dette er første runden jeg og rødhette organiserer dette... vil "teste terrenget litt" i starten, først og fremst for å sjekke om det er interesse nok (og da mener vi seriøs interesse og ikke tull) fra folk så det blir grunnlag for å gjøre dette igjen, og litt for å unngå å trampe minst og bente på tærne - de har gjort en kjempejobb med hemmelig venn fram til nå!!! Men hvis denne runden går greit, organiserer vi gjerne flere runder! Utvider kanskje litt - eller lager en helt annen greie neste gang... kom gjerne med forslag!
lana<3 Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Skulle gjerne vært med jeg også men seff fødte jeg en mnd for tidlig...hmmm....legg ut ny tråd når dere tar med oss som fødte høsten 06 også...
selfangerkjerringa Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 hehe så at du og minst har valgt å ha en pause i opplegget, og siden jeg og rødhette syns dette er gøy og har fått tilbakemelding fra flere som kunne tenke seg å være med, så tenkte vi å prøve *blåse på tåa til bente*
rødhette* Skrevet 23. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2007 19 påmeldte til nå.. og vi blir gjerne flere
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 Det er ingen som noen gang har påstått at minst og jeg har monopol på Hemmeligvenn da... Vi var bare litt lei/opptatt nå fremover, derfor tar vi ei pause. Koselig at andre fortsetter. Bare synd dere har satt begrensning på hvem som kan være med... Synes det er dumt for de som har lyst til å være med, men har unge som er født 2 eller 10 mnd for tidlig... Dessuten går minst og jeg med værnesko, så vi tåler mye ) Lykke til.
selfangerkjerringa Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 Det er litt av noen vernesko å fylle, bente... du og minst har virkelig lagt ned mye i dette! Men rødhette* og jeg tenkte vi skulle gi det et lite forsøk mens dere har pause oooog det er nettopp derfor vi har begrenset det litt nå denne første runden (det er nok en gang snakk om den FØRSTE runden, ikke den eneste), for å holde det litt oversiktelig fram til vi får skikkelig dreisen på det Og hvis det funker, så trenger vi jo ikke å vente helt til juni med en ny runde?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 På min første runde hadde jeg 130 stk... ) Ikke noe problem å organisere det, så lenge en tar det etterhvert som påmeldingene kommer, og ikke samler opp til slutt... Dere klarer det sikkert veldig bra )
rødhette* Skrevet 23. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2007 130 stk? Wow... Litt av en jobb du hadde å gjøre da - imponert!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 23. april 2007 #17 Skrevet 23. april 2007 Gikk igrunnen veldig greit ) Tok bare litt tid å sende ut 130 mail... Satt i 4 timer å sendte mail... ferdig kl 2 på nattan eller noe ) Men jeg synes det var kos og da. Men som sagt, med 3 unger og jobb, har jeg ikke så god tid mer...
rødhette* Skrevet 23. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 23. april 2007 Har registrert deg, Martine`s mamma Gleder meg selv, hehe
rødhette* Skrevet 23. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 23. april 2007 Stadig flere som er med... vi er nå et sted på 20-tallet
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #20 Skrevet 23. april 2007 Hurra for dere lissom ... *fornærmet* Ville jo også være med!! Dårlig gjort!
selfangerkjerringa Skrevet 23. april 2007 #21 Skrevet 23. april 2007 Kjære anonym: Dette er den første runden - men langt fra den eneste eller siste Vi trenger jo ikke vente helt til juni med å sparke igang en ny runde... har du forslag til andre typer hemmelig venn-runde (f.eks barnevenn, sokkevenn, sjokoladevenn, bokvenn osv) så er både rødhette* og jeg åpne for å prøve en runde til, vi har lagt opp til det på bloggen i hvert fall
rødhette* Skrevet 23. april 2007 Forfatter #22 Skrevet 23. april 2007 Hvis dette blir vellykka, kan det bli mange runder Og som skrevet lengre opp i tråden her av ka-ping, er denne runden for de som fødte i perioden nov'06 til april'07 - MEN det betyr ikke at de andre rundene blir det. Vi begynner nå i det små, så får vi se om vi får dette til. Så kan vi utvide etterhvert - og det trenger ikke bli lenge til, nei. I utgangspunktet har vi lagt opp til barnevenn neste gang, men det er langt fra for sent å endre på det. Alle gode idéer og forslag mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå