Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Vi har samvær med mine stebarn denne helgen. Dem kom hit på fredag. Uten ytterklær i det hele tatt. Ikke så mye som en varm genser engang. Og idag har det kommet litt snø. Og nå regner det og blåser og er drit kallt ute. Og vi må jo levere dem hos mor idag. Vi må gå en del ute til buss og sån. Skal vi da ta med barna og reise med dem til mor eller skal vi ringe henne og si hjun skal ta med varme klær og komme og hente dem? Blir jo fel uansett. For dersom vi tar dem med oss ut i det været som er nå, så blir dem garantert syke. Og dersom vi nekter og ber henne komme så blir hun bare grinete. Uff... for et dilemma.. Hva hade dere gjort??
Gullemor Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Jeg ville bedt henne komme og hente. Det er vel hun som ikke_har_sendt_med varme klær? Altså: Hennes problem. Det var min mening! )
Maisie Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Blir problemer enten dere gjør slik eller sånn, altså? Har dere noen klær hjemme å ta på dem? Evt av deres egne klær, slik at mor ser at dere var nødt til å ta det dere hadde. Og be henne om å ta med klær neste gang. Hvis stebarna er hos dere ofte, kan de jo ha noe liggende hos dere, så det ikke blir krise.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Ettersom dere må ta buss (såvidt jeg har skjønt det) så ville jeg bedt mor om å komme og hente dem. Hva er egentlig alternativet?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 har noe klær til dem. Men ikke mye. Men det største problemet er jo at vi ikke har regn tøy til dem. Og det regner som bare det. Har akkuratt snakket med henne. Og hun skulle tydeligvis ikke hente dem. (hade tydligvis ikke regn klær hjemme heller) Da er jo bare valget og ta dem med og reise likevell da. Uff.. Vil jo ikke at dem skal bli syke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå