Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Prøv med www.dinbaby.no, i stedet for .com på slutten. De har problemer, står noe på ris og ros. For en gang skyld er det ikke dinbaby som er skyld i problemet, etter hva jeg har forstått
Nit@™ Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Domenet er hostet av et kinesisk firma som har rotet. Regningen er betalt fra vår side, men de har altså tullet. Det burde begynne å bli bedre nå, men kommer du ikke inn, bruk da .no og ikke .com. Vennlig hilsen Jordmor Siri Skulle akkurat legge inn om det samma ) To hoder, en tanke. Kopierte fra *Ris og ros* fra JM Siri!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Det er ikke helt som det skal enda, for når jeg logger på, kommer jeg inn på bim. Og når jeg skulle svare på innlegg, ble det også til bim-side. Men når svaret var lagra, var jeg på dib igjen... merkelige greier. Men kommer nå inn iallefall!!!
Gjest Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Får heller ikke logget meg på dinbaby, men kommer da på barnimagen. Får være her inne så lenge:-)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Jeg kommer inn på bim når jeg logger meg inn på dinbaby.no. Men så går jeg bare til dinbaby igjen, og da er jeg logga inn. Skjønner du hva jeg mener? Er elendig til å forklare, hehe. Og så når jeg skal svare på innlegg på dib, så er det plutselig bim igjen. Men når jeg lagrer, er det dib....
celodi Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 går ikke til meg jo!! Klre å skrive inn epost og passord,så når jeg da trykker på logg inn,så vips er jeg på barn i magen..
blond Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Det samme hos meg, men noen ganger kommer jeg over på bim når jeg skal svare på innlegg. Håper det snart ordner seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå