Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 det endte med nytt anfall på fredag:o( Sykebilsjåførene kom hjem på nattenpå fredag å sjekket meg og heldivis slapp jeg å ende opp på sykehuset igjen. Alt er fint med meg nå. Har hatt frihelg denne helgen og bare jeg og sambo har nytt hverandres selskap:o) Håper det går bedre denne uken:o) Klem fra meg:o)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Så synd da Miss83.. Men deilig med frihelg kun med mannen : ) Lykke til i uken som kommer, skal krysse fingrene for at det blir en fin uke for dere =)
Gjest Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Tusen takk ♥ Piadi m/ Nathalie♥ ) Hadde en slitsom uke somn var men skal forsøke å ta litt mere vare på meg selv denne uken som kommer:o) Ha en flott uke selv:o) Klem fra
Gjest Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Har en blodåre i hodet som er for trang. Og når jeg stresse, spiser lite og sover dårlig forårsaker den anfall som ligner epilepsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå