Gå til innhold

Endelig er jeg her!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig... Det er så deilig å kunne være på 2 trim. Litt mindre å bekymre seg for. Gleder meg til magen kommer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flytta du over nå,også veit du kjønnet allerede?

Skrevet

Vet ikke kjønnet enda. bare tror. spiller egentlig ikke noe rolle om det blir gutt eller jente, men vet bare hva den skal hete om det blir jente.

Skrevet

fint navn:)

Har du den følelsen om at det blir jente?

Jeg har ingen følelse i det hele tatt...hmm...

Kom akkurat hit selv, 12+1 i dag...deilig...da er det bare å vente på magen..tihi...

når har du termin?

Jeg har 3.nov

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg føler det på meg, men drømmer om jente sier hun til fosteret. alle jeg møter sier det er jente. Hjerteslagene til fosteret sier at det skal være jente. Ble spådd jente.jeg har termin 5 nov foreløpig, hadde egentlig mens termin 29 okt, men på tidlig ul sa de først 7 nov og den andre ul ble det 5 nov.

Skrevet

jeg hoppet også over hit idag 12+1 og termin 5.nov. foreløpig ihvertfall.

Har også fått tilbakemeldinger fra endel andre at de er sikker på at vi får jente. Så blir spennende på UL i juni :o)

Skrevet

Kom også over hit idag. Er også 12+1, med termin 5. november.

Skrevet

Velkommen skal dere alle være!

Skrevet

Deilig å komme over hit, ikke fordi jeg har vært noe bekymret, heldigvis. Men fordi man føler at det går fremover. Kommer over i neste fase. Synes første tri. var veeeeldig lang. Så nå som alle vet det og man kan være åpen om det, gleder jeg meg til å få litt mage og gå å kikke på mammatøy og utstyr uten å tenke på at man kanskje møter noen kjente i butikken som ikke skal vite noe!!

I morgen er det rett på shopping, føler for å fornye garderoben litt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...