Singelmamma og banden Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Jeg regner med å gå ca 6-7 dager over, de to andre gikk jeg så lenge med. Men gud så lei jeg er og fremdeles to dager til terminen.... Drysse masse fødestøv på deg!!!!! (kan jeg gjøre det når jeg enda ikke har født?)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Oj, jeg føler virkelig med deg. Skjønner frustrasjonen..jeg er bare en dag over og er lei.. *håpe for oss*
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 tydlig at det er mulig..hehe.Håper det skjer noe snart da.Håper jeg slipper og gå på overtid.Kan tenke meg det ikke er noe særlig gøy og gå og vente slik.
Gjest Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Jeg går her jeg også, 7 dager på overtid. Det er så ille. Men, det var faktisk verre forrige gang. Da var det november, mörkt og trist ute og jeg hadde baaare meg selv å tenke på og synes synd om. Sönnen kom på den 16. dagen etter termindatoen. Jeg ble satt i gang. Nå pröver jeg å tröste meg selv med at det er vår, lyst ute og vaeret har vaert fint i det siste. Og med en liten to-åring kan jeg jo ikke bare legge meg under dyna heller..... Men jeg er fortvilet til tider, altså. Har hatt småvondter og murringer i snart to uker, men ingenting skjer. Livet blir så rart når man går slik og venter. Man kommer inn i et vakum liksom... Vi får tröste oss med at om EN uke ihvertfall, har vi babyene våre tittet ut. Vi klarer det!! Lykke til!!
2småkrapyl Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Tror jeg er litt mer sint enn deg- 11 dager over!
Trillet Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 da er jeg like sint som deg Termin11.04-klar!! er åsså 11 dager over... grrrrrrrrrrrr!!!!!!!! Skal du på overtidskontroll i morgen da???
mille80 Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Dere har min medfølelse! Jeg er "bare" 3 dager over, men allikevel så utålmodig..... vil se babyen min nå!
**My little Miss drama and I** Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 11 dager over? blir du ikke satt igang snart da? blir satt i gang etter 12 dager jeg så jeg beroliger meg med at jeg har max 13 dager igjenn selv om det er en kjip tanke ,men... hoff stakkars alle dere på overtid ,men jeg kommer snart etter:-(.. blæææh... *****FøDeStØv SeNdEs**** ************************************************************************************************************************************************** *********************************************** ********************************* *********************** ********** ***** ** *
Trillet Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Jeg for min del skal på overtidskontroll i morgen så da får vi se hva de finner ut...... er såååå leiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! termin11.04-klar.... vi får dele på fødestøvet..hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå