Gunhildl Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Dette er jo ikke noe stort problem,men noen som har noen gode forslag til gjøremål en søndag full av regn? Kan kjo selvfølgelig gå en tur med regntrekk etc, men ikke altfor morsomt. Kompiser og familie er ikke til stede i dag, så får ikke dratt på besøk. Har lekt inne en halv dag. Alle begynner vi å bli litt lei av det. Ingen messer som er interessante er heller åpne. Nærmeste jeg kommer frem til er å ta med 13-mndingen på McDonalds og spise litt is... Noen gode forslag på en dag da det meste er stengt?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Går han/hun ennå? Da kan det være gøy å gå ut en tur for å leke i sølepytter. Det elsker jenta mi, i hvert fall. Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær..... Nå vet jeg jo ikke hvor dere bor, og om dere har disse tilbudene, men skriver det likevel: Besøksgård Badeland Lekeland Alle disse stedene er åpne i Oslo-området, i hvert fall. (Vel, Badeland er på Gardermoen, da) Det var det jeg kom på nå. Håper dere finner på noe som er ok!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Bare et tillegg: Plantasjen og Oasen er også åpen på søndager. På Skullerud i Oslo er det så vidt jeg husker et akvarium etc, som er litt artig for barn. Var der før jeg fikk jenta mi, så jeg husker ikke helt. Husker ikke om det er Oasen eller Plantasjen som ligger der heller. Men du bor jo kanskje et helt annet sted i landet for alt jeg vet. Men mulig andre hagesentre har noe tilsvarende.
Har ei lita tulle!:) Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Vi pleier å dra på plantasjen på Skullerud på søndager. Der har de høner, mange fugler (en snakker), stort akvarium med NEMO fisk, stor gulklfisker i en dam og skilpadder. Vesla synes det er sååå stas og hyler og ler når jeg svinger inn mot parkeringsplassen der. I dag var vi på HurlumHei huset på Kolbothn, gøy der og! 170 kr for meg og henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå