Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har så lyst til å ha trekant med mannen min, men tør ikke si det til han. hva skal jeg gjøre? tviler på at han er med på det. noen førslag? til dere som har hatt det, hvordan er det? setter pris på alle svar.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hehe.. du blir bare nødt å spørre da, man vet jo aldri hva han vil si;p Jeg har også hatt fantasier om 3kant, men med en mann og typen sier ingen 3kant hvis det ikke er en kjerring, så då er den tanken vekk;p
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Ja du får bare spørre han, eneste måten å finen utav det på. Jeg vet at min mann hadde vært overlykkelig om jeg hadde sagt at vi skulle ha 3kant, vertfall hvis det er med en ekstra jente. Jeg kunne godt tenke meg å prøve 3kant jeg også, men når han ikke vil være med på å prøve med en ekstra mann så vil ikke jeg være med på å prøve en ekstra jente heller.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 her er det bare å hoppe i det.. Ingen spørsmål - ingen svar! Jeg har hatt 3kant med både to gutter og en jente og en gutt. Begge var spennende og godt, men kunne jeg gjort det om igjen ville jeg nok ha tatt to gutter. Det er utrolig hvor mye mer man får ut av det;o) Lykke ti!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Takk for svar. skulle vi hatt tre-kant ville jeg hatt to gutter. men tviler på at han hadde blitt med på det. tør fortsatt ikke å spørre. vet liksom ikke helt hvordan jeg går frem. hmmmm
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Foreslå til han at Dere kan treffe et annet par... For da kan Dere få prøvd begge deler... Vi også vurderer trekant, men klarer ikke å bestemme oss. men jeg er så heldig at hun ønsker å se meg bli sugd av ei annen jente... Men jeg er heller ikke fremmed for å treffe et annet par heller... Lykke til i leitingen. mvh Lille meg
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Det var kanskje ikke så dumt det:) tenkte jeg skulle prøve å få snakket med han om det i kveld. er litt redd for at han skal tro at jeg er lei av han eller noe. men jeg tar sjansen jeg. flere som vil hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Bare tenk deg godt om ifht til det. Det kan være stor forskjell på fantasi og virkelighet noen ganger. Og jeg har hørt om flere hvor trekant ødela en del for de i etterkant. For mange kan det bli for tøft å se den man elsker ha sex med andre. Jeg drømmer også om å ha trekant med to gutter, og regner med at typen drømmer om to jenter. Men det får bli med drømmen for vår del, for jeg vet jeg ikke hadde taklet å se han i aksjon med en annen jente. Ville vært mer aktuelt dersom jeg var singel og hadde trekant med to mennesker jeg ikke hadde et kjærlighetsforhold til. Sexologer anbefaler også at man tenker seg godt om før man gjennomfører trekant med partneren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå