Gå til innhold

Kan noen hjelpe med piczo side?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en piczo side som jeg legger ut bilder av magen min på hver uke. Det har fungert utmerket fram til i dag, men nå vil den ikke laste opp bildet mitt. Hva kan være galt da? Bildet er tatt med samme kamera som alle de andre bildene mine, og jeg har også prøvd å legge inn andre bilder på siden min for å utelukke at det er for mange bilder eller feil med siden. Men neida, andre bilder går fint å legge inn, men magebildet mitt....ikke sjans..... Noen som vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du trenger mere plass?

Jeg får foresten heller ikke lastet opp bilder i dag....

Skrevet

Skjønte det aldri, det var ikke plassmangel i allefall, har masse å gå på. Og det gikk med alle andre bilder, bare ikke det ene som jeg ville laste opp. Måtte tilslutt ta et annet, så det løste seg jo, men litt rart at man ikke får laste opp de man vil...

Skrevet

Jeg får fortsatt ikke lastet opp bilder, og jeg har masse plass igjen... irriternde

Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg skjønner det ikke, men det er noen av bildene jeg ikke får lagt inn, andre går helt greit. Var og tittet på siden din forresten, søt gutt du har! Og lykke til med nr 2 også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...