❤lille stjerne❤ Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hei! Jeg har en piczo side som jeg legger ut bilder av magen min på hver uke. Det har fungert utmerket fram til i dag, men nå vil den ikke laste opp bildet mitt. Hva kan være galt da? Bildet er tatt med samme kamera som alle de andre bildene mine, og jeg har også prøvd å legge inn andre bilder på siden min for å utelukke at det er for mange bilder eller feil med siden. Men neida, andre bilder går fint å legge inn, men magebildet mitt....ikke sjans..... Noen som vet råd?
Som Natt & Dag Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Kanskje du trenger mere plass? Jeg får foresten heller ikke lastet opp bilder i dag....
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Skjønte det aldri, det var ikke plassmangel i allefall, har masse å gå på. Og det gikk med alle andre bilder, bare ikke det ene som jeg ville laste opp. Måtte tilslutt ta et annet, så det løste seg jo, men litt rart at man ikke får laste opp de man vil...
Som Natt & Dag Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg får fortsatt ikke lastet opp bilder, og jeg har masse plass igjen... irriternde
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2007 Ja, ikke sant? Jeg skjønner det ikke, men det er noen av bildene jeg ikke får lagt inn, andre går helt greit. Var og tittet på siden din forresten, søt gutt du har! Og lykke til med nr 2 også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå