Gå til innhold

Hvordan er formen for andre fødeklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns egentlig svangerskapet har gått veldig greit og jeg har orket og holde koken hele veien.. Er i permisjon nå og hjemme med en 2 åring, men syns energien begynner og bli mindre og mindre.

Mer fristende og slappe av på sofaen enn og farte for mye rundt og er mer uvel og kvalm enn før og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært heelt topp under svangerskapet.. ingen problemer.. takk for det..hehe.. men den sisste uken nå har jeg hatt Hel****s kynnere, menssmerter og sikkelig tak.. å sover ikke godt om natta heller. får vont i ryggen av å ligge.. uansett hva jeg gjør..hehe.. men overlever..dette begynte for ca en uke siden.. men kjiipe greier. gruer meg til å gå å legge meg om kvelden lissom..hehe.. Men er vel snart over nå håper jeg:) Lykke til ariel78

Skrevet

Har det veldig bra her.Formen har vært bra hele svangerskapet(kaster opp no og da).Vasker og rydder her hjemme,sikkelig husmor.Samborn driver og si at jeg ikke må skrubbe bort malingen av veggene.Ellers så synes jeg det er litt tamt og ha permisjon uten og ha unge.Har vært innom jobben no og da..og klare jo ikke og holde fingrene borte..må bare hjelpe litt til..hehe.

Men ellers så er det jo nattesøvnen,ubehagelig og sove nå synes jeg,masse kynnere og har fått sikkelig magesmerter.Tenket først det var luft men der tok jeg feil.Vet ikke helt hva det er men men.

Synes den lille kan komme nå!

Skrevet

jeg har hatt et j.. svangerskap med veldig mye vonde kynnere og nesten ikke energi. Nå som jeg er fødeklar er formen mye bedre enn det har vært hele resten av svangerskapet. Trodde ikke det var mulig, men jeg takker og bukker. Nå er jeg i kjempeform, og kan gå små turer og gjøre mer i huset og alt mulig. Merkelig.

Skrevet

Jeg har vaert mye plaget i svangerskapet og ble sykemeldt fra januar og frem til permisjonsstart. Naa er pluttselig formen uforskammet bra, og jeg merker knapt at jeg er gravid...med unntak av den badeballen paa magen. :) en uke til termin i dag og sitter her og haaper paa vondt! ;)

Skrevet

Formen er helt grei.

Begynner å bli litt sliten, for jeg får ikke sove så godt om natta lenger. Vanskelig å snu seg i senga, pga bekkenløsningen. Mye kynnere og mensmurringer, og babyen står og stanger hodet nedover, ikke så behagelig akkurat. :)

Men jeg har hatt et kjempeflott svangerskap, så jeg skal ikke klage! :)

Skrevet

halluu..

er to dager på overtid og ønsker virkelig å være ferdig nå..

svangerskapet har vært helt aldeles ypperlig uten mye plager, men nå begynner det å tære på nattesøvnen - vondt å kun kunne ligge i to stillinger - høyre og venstre side - og masse halsbrann når jeg først får lagt meg.. ellers har jeg ikke noe å plukke på som vondt eller lignende her og der..

har også to "tenåringer" i huset som virkelig setter pris på at mamma er hjemme, for ikke er jeg spesielt svær så er jo fortsatt veldig mobil og aktiv til å ta del i deres hverdag.. kjedelig å bare hadde måttet ligge rett ut og misunner virkelig ikke de stakkarsene som må det..

MEN kom ut lille venn, NÅ er rugetiden over!!

Skrevet

Jeg har faktisk også jevnt over bedre nå de siste par ukene enn hva jeg har vært ellers i dette svangerskapet - som for øvrig har vært et helsike med ekstrem kvalme, hyppig migrene, lavt blodtrykk og bekkenløsning - frister såvisst ikke til gjentakelse! Bare det å ikke være så kvalm lengre nå er jo himmelen!! :)

Sover jo "selvsagt" ikke veldig godt om natta og blir fort sliten, men har nå liksom funnet en rytme på ting og dagene går fort nå syns jeg! :)

Skrevet

Har vært sykemeldt mer eller mindre hele svangerskapet pga høyt BT og mye kynnere. Men nå mot slutten (38+0 uker idag), har formen bare blitt bedre og bedre! Er vel på topp nå, kan man si:) og mer enn klar:)

Skrevet

Kjeder meg skikkelig om dagene. Har ikke energi til noen ting. Har gått med murringer i flere uker nå, og sliter med bekkenløsning. Får ikke lov av fysio til å gjøre husarbeid, så dagene blir lange. Brukes en del tid på bim, hehe. Har ellers vært i fin form, det er kun den siste tiden som har vært slitsom. Tuppa på 4 er i barnehage på dagene også, vil ikke være hjemme. Blir fort kjedlig til henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...