Gå til innhold

HJELP! (samme som på 3tri) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg i stua, og aner fred og ingen fare..

tekopp, ullteppe, laptop med BIM og en bok i 1400tallsarkitektur..

og plutselig kommer det musikk på surroundanlegget!

Viser seg at det er min mann som fjernstyrer stuepc'en, og han visste ikke om forsterkeren stod på eller ikke, det gjorde den altså..

(mannen min pendler til skottland, og har stor moro av å skru av og på pc'er her hjemme fra der han måtte være... en kan jo bli paranoid av mindre!)

hehe

flere som bor med/gift med særinger? hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. Såpass ja ;) Tipper jeg hadde blitt rimelig skremt hvis jeg ikke visste om at det var mulig.. Hehehehe.. Hvordan i all verden har hatt fått ordna det slik da??

Skrevet

hm, jeg er ikke helt sikker på hvordan det gjøres, men altså, er via internett da. han har et program på laptopen sin, hvor han kan gå inn i de andre datamaskinene sine og fjernstyre de.

På den måten kan han jobbe på flere forskjellige datamaskiner samtidig, selvom han ikke er fysisk på samme sted som de.

(da bruker den pc'en han sitte rpå mindre kapasitet til jobben han gjør, sant, fordi han kan fordele det over fler)

Jeg visste at han kunne fjernstyre de maskinene vi har på kontoret, men altså ikke den som er i stua. Hadde ikke forsterkeren vært på, så hadde jeg jo ikke hørt lyd heller, men det var den altså, og plutselig var stua fyllt av musikk!

Ingen grunn til å være redd poltergeist her i huset, nei,

som regel kan det skyldes på mannen min!

hihi. geek.

Skrevet

haha, og så skal det stå "samme som på skravle" i overskriften da, men vi får skylde på en tidlig ammetåke.. eller.no

Skrevet

Hehehhe.. Så kult! Moro hvis noen skal passe huset deres og dere tar med pc`n og lar forsterkern stå på.. Skal vedde på det hadde kommet en telefon ganske kjapt hvis dere hadde begynt å tukle med den. hihihi

Skrevet

ja gjett. hadde ei venninne på besøk en uke når han var borte, og vi bruker kontoret som gjesterom.

gjett om han hadde det moro på kvelden da hun hadde lagt seg!

Slemmingen. tihi

men vi skrur normalt av ting når vi er bortreist begge to da, og det ikke må jobbes for mye. både for å spare strøm, miljø og brannsikkerhet.

Skrevet

så utrolig humor=)

jeg ville aldri passet huset deres;p

Skrevet

He he jeg tror jeg hadde hoppa i taket, er jo så lettskremt av meg :)

Skrevet

ganske stolt av meg selv som tok det såpass med ro nå som musikken begynte å spille jeg!

(for jeg visste jo ikke at han hadde innstallert fjernstyring på stuepc også)

Det artigste var at jeg satt nettop og tenkte "hm, kanskje jeg skulle satt på radioen eller litt musikk?" og så skrur den seg på! haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...