Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hallo, liksom ! Jeg har visst ikke fulgt helt med, for jeg trodde jeg fortsatt var i 2. trimester....hvilket jeg jo ikke er !! TREDJE OG SISTE trimester, er det mulig ?!? Er 28 + 2 i dag og nå er det nesten like før jeg begynner å telle dager ! Synes dette har gått så utrolig fort !! Flere som opplever det slik ? Har malt prøvefarger på barnerommet og funnet ut hva vi skal ha, så det kan jo være greit å ha det malt, snart (: Seng og annet utstyr er i boks, og bestemor strikker nydelige gutteklær i rekortfart, de er så fine ! Så nettopp på den fødselsvideoen som verserer på 2. trimester, så nå er jeg i så komplett lykkerus at det nesten er teit (; Lagde mat til 12 venner i går og det gikk fint og ble en veldig, veldig koselig kveld (: Tre av oss er gravide og hun ene har tremin i dag, så det var liksom siste mulighet for et skikkelig treff. Dette blir så bra...! Masse lykke til, til dere alle ! ((:
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ønsker deg masse velkommen inn hit.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Velkommen hit, nei nå er det ikke lenge igjen
Gjest Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Takker så mye, er i fortsatt lykkerus, fire timer senere...(;
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Finner ikke den videoen!! Vil du være så grei og gi den et dytt inne på 2 tri??? Sånn at blonde meg finner den??? Takk.
72mod"ferdig" Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå