@nemone Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hei, vi venter nr 2 i september - da vil nr 1 være snaut halvannet år. Det vil si at vi har to barn som trenger barnevogn. Ser at dette skaper problemer for oss mtp bilen vår - vi har også en stor hund som er med oss overalt. Noen som har erfaringer med en søskenvogn som tar relativt liten plass? Vi er mye på farten med bil og trenger en vogn som en ikke må være vektløfter eller ha buss for å håndtere. Triller mye tur på grus/skogsveier så vognløsningen må være ganske robust. Noen som har noen erfaringer? Gjerne også med andre løsninger som vi ikke har tenkt på. Ser at vi må ha søskenvogn i og med vi vil måtte håndtere begge barna alene innimellom, men ofte er vi jo to til å trille - og da er vel hver sin vogn som er best? Eller? Vi har en helt grei, men tung kombivogn og en superduper babyjogger jogge/turtrille fra før - i tillegg til en paraplytrille. Hva bør vi kjøpe nå - både som er greit å trille, og som går greit inn i bilen? Bør også være høyt håndtak - i og med vi er lange begge to. Hadde blitt takknemlig for svar fra erfarne søskentrillere! PS Jeg gir fullstendig beng i farge, fancy ditt og datt på vogna - tenker kun funksjonalitet.
prøvekluten+3små Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 oth urban jungle skulle jeg ha hat om jeg hadde behov for søskenvogn..flere venninner av meg har denne,og er veldig fornøyde...der kan du ha bag på den ene delen av vogna,og sete på den andre.. anbefaler www.babyjungle.nl billigere en her hjemme,og de kommer på døra med den ca en uke etter bestillingsdato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå