Gå til innhold

hei og velkommen hjem!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har det vært i spa-land???

 

 

er dere helt nye frisk og raske vesener nå, med stramme rumper og ett sinn solfylt av eteriske oljer?

 

 

håper dere har hatt det fint!!!

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det fantastisk! Til og med værgudene spilte på lag med oss!!!

 

Og som VIP, fikk vi spesial service verdt å skrive hjem om...

(Karomamma ordner fine ting...)

Vi har kost oss med behandlinger, bading, bobling, skravling, bespisning, vin og IKKE minst... Vi har stått med tårer i øynene og sunget med, mens Karomamma brilijerte med sin fantastiske stemme...

 

Personlig skulle jeg gjerne sovet mer og bedre...men det er jo slik at det aldri soves godt første natten i ny seng... og langt borte fra babyen som burde spist pupp, langt borte fra nydelige unger og kjæreste er fint og vemodig i samme slengen.

Men det var fint å få litt alene-tid på badet, og ellers...*ler*

Slikt opplegg anbefales på det varmeste!

Skrevet

Takk for det:-)

Det har vært nydelig, et par dager kun for seg selv, og med hyggelig selskap. Jeg nøt hvert sekund, litt lite søvn, men jeg sto tidlig opp i dag (07.30) og benyttet meg av svømmebasseng og badstue, mens de andre lå og vrei seg i sengene i håp om å få sove bare LITT lenger:-)

 

Morgenstund har som kjent gull i munn........eller no tull igrunn..........:-))

Skrevet

Blir med å ønske velkommen hjem jeg og=D

Skrevet

Takk, det var en herlig helg!!!! Fra jeg ble hentet av Phantomet og fikk servert iskald PepsiMax i bilen til hjemturen hvor da samme geni også hadde tenkt på Gummis' hang-over ;-))))))

 

Kroppsbehandlingen var fantastisk deilig - spesielt følelsen av å bli pakket inn i en diger Voksipose! Digg! Og det ble masse skravling, latter, sang og god mat&drikke.

 

Kan leve lenge på dette!

Skrevet

Høres ut som en kjempevellykket helg!

Skrevet

Jaaaa... Var så deilig med massasje, så kjempekoselig å få treffe alle damene og så utrolig morsomt å skravle og drikke vin og og og og ...

 

Sier som Gummelillan; Dette lever vi lenge på!! ;-)

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt det helt topp - akkurat som planlagt! c",)!

Har tenkt på dere(sniff), og som om ikke det var nok at man måtte sitte i revehiet istedetfor å være på spa, så gikk det jo ikke an å dibbe en gang...!

En sammensvergelse, helt sikkert...

Skrevet

Jaaaaa, kjempekoselig og veldig morsomt!!

Jeg synes det var toppen å hilse på MSB, Babyonboard og Marry for første gang og moro å treffe alle dere andre igjen.

Tusen takk for skyssen, Snulder og Marry!

 

Det var skjønt med behandlinger, herlig å boblebade, knallgod mat og god drikke og litt for sent i seng. Som vanlig....

 

Og så var det fint å komme hjem til Karosnuppa og Karopappa :)

Skrevet

Så frisk og rask vet jeg ikke.....det tar tid å stable gamle damer på bena, så vi måtte nok hatt en uke....

Kjempegøy har det vært, litt(mye) vin, masse skravlings, enda mer latter. Oljer og kremer og slippers og badekåper..... Ja det var toppers å hilse på så mange flotte damer. Jeg har jo bare så vidt hilst på phantomet, Attpåklatten, Babyonboard og gummis. De andre var "nye" men like hyggelige som resten.

 

 

Skrevet

Jo takk!!! Jeg tripper rundt på mine "Silkeføtter" ;=) Herlig tur.... men gud hvor vanskelig det er å få inn ett ord i den gjengen der gitt... Alle prater, synger og ler samtidig! Skulle tro vi var en gjeng med venninner som hadde vokst opp sammen!!!

Skrevet

.....fniiiiiiiiis.................blablablablablablablablablabla........fniiiiiis........blablablablablabla............fniiiiiiiiiis.....................er vel stort sett sånn dagene gikk ja;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...