dritgrei hei hei! Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 jippi!!!! hei og hopp så deilig å ha siden sin tilbake...... ha ha ha ha ha ha ha skremmende å se hvor avhengig jeg faktisk ar av dett her... ja ja.... mulig avvenning burde stå øverst på listen over : "må gjøre"... :-)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 heeeei =) her inne satt jeg mutters alene i går jeg....kom inn jeg,ingen problem. men litt ensomt,heheh men i dag måtte jeg gå inn gjennom en link på bim....mens andre ikke trenger det? så da er det alle mot meg i dag da??? =0)
phantomet Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Nå fikk jeg lov til å komme inn også...men det switcher mellom dinbaby.no...dinbaby.com og barnimagen... Merklich!!! Men da er vi tilbake fra SPA! Og det var veldig vellykket. Om man ser bort ifra at phantomet fikk slik hard medfart av massøren, at det ble blåmerker på ryggen, som gjør inni hampem vondt idag....
Natteravnen* Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 -og endelig har eg og fått tilbake hybelen min! ikkje heilt uten problem, men kom inn til slutt... seint men godt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Pust og pes!!!! Det var neimen ikke lett, nei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå