Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 avogtil får jeg skikkelige luftsmerter...og jeg går rundt og fjerter dagen lang..litt plagsomt..særlig for sambo..hehe...noen andre som har lign. problem??
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ja jeg var svært plaget i begynnelsen, men nå ( er i uke 21) har det roet seg. Jeg merker at matinntaket øker og jeg spiser mye rart som jeg ellers ikke spiser og da reagerer magen på sitt vis....... luft..... eh .. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 jeg har det samme problemet, og sambo klager litt over det. men heldigvis er ikke han noe bedre selv
Gjest Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Har du smerter, kan det hjelpe å drikke kokt vann.
Enitsirk79 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Tenk på hva du spiser når du får disse smertene. Jeg er ikke spesielt plaget med dette, men får sinnsykt vondt når jeg spiser epler (så da unngår jeg selvsagt dette). Kan jo hende du også reagerer kun på noen matvarer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå