H.Å. Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Jeg har navle piercing, og lurer på om jeg må ta den ut nå når jeg er gravid? Fikk høre fra en nabo at jeg MÅTTE det da avstanden mellom hullene blir vanvittig stor og at det ikke går tilbake når graviditeten er over. Her kjøpt meg gravid- piercing som jeg hadde tenkt å sette i etterhvert som magen blir større, men nå vet jeg ikke.... Kan noen hjelpe??
Mamma til snart 4 Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ja jeg har tatt min ut for magen strekte seg så at jeg fikk etennelse. ta den ut, men du kan jo stikke den gjennom ett par ganger daglig så gror den ikke;) det er nok mange som har den i. en venninne av meg hadde det, men hennes ble stygg etterpå=)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jeg tok ut min i forrige svangerskap og er glad for det nå. Hullet var der like fint etter fødsel...
Anele&Solstråla Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jeg er 12+1 i dag, og tok ut min forrige helg, hadde fått anbefalt det...er ikke sikkert hullet gror, og uansett om det gjør det så tar jeg en ny når magen har blitt noenlunde slik den var..hehe... jeg har også piercinger i brystvortene....noen som har erfaring med det? Jeg er vel nødt for å ta de ut, men er SÅ glad i dem...buhu.... Har de en uke til, så er det ut med de og:)
Mamma til snart 4 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 hei hei anele;) jeg forstår deg. . jeg tok ut min piercing i brystvorten med en gang. fikk tidlig besjed om det, for brystvortene kan bruke 8-9 mnd å gro, å tenk deg når melka kommer;) ta dem ut. .
H.Å. Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 Hmm.. ser ut til at jeg må ta den ut da... Men; Ingen som har prøvd gravid-piercing?
~La luna~ Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 jeg tok den ikke ut før 7 mnd sist, og da var det fordi hullet ble så "dratt". jeg hadde satt inn større piercing, men hjalp ikke. Fikk ett eneste strekkmerke på magen, og det var der hullet var. Nå tok jeg den ut m en gang jeg fant ut jeg var gravid, rett og slett for det ble skikkelig stygt sist.. ( skal legges til at det ikke har vært synlig når jeg har hatt piercing i, i mellomtiden) Me synes godt igjen nå, nå som magen strekker seg. (er uke 22.) Så hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt den ut, sånn for sikkerhets skyld:)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 hei. er 26 ukre nå og har verken tatt ut den i navelen eller de i bryst vortene.. den i navelen har jeg bare byttet ut med en som er litt lengere. det er veldig forskjellig om man må ta ut eller ikke. kommer ann på hvor dyp navelen er. og jeg kommer bare til å ta ut de i puppene når jeg skal amme og så sette dem inn igjen. spurte jord mor og hun sa det ikke var farlig så lenge jeg ikke fikk betenelse eller noe og det samme sa de på piersing studioet
har4barn Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Hører ikke til her, men ville bare si at jeg har gjennomgått 3 1/2 svangerskap med piercingen min i hele tiden . også under fødslene. Hullet ser akkurat ut som før, så jeg kommer ikke til å ta den ut hvis jeg blir gravid en gang til.
H.Å. Skrevet 22. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2007 Å så glad jeg ble nå!!!!!!!!!!!!!!!! Brukte du gravid-piercing etterhvert da eller? Tror jeg bare skal la den få være så lenge jeg ikke føler noe ubehag. Så får jeg evt se om jeg prøver meg på de nye gravide-piercingene etterhvert
Gjest Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 jeg er 30+ 1... det eksisterer ikke ett hull lenger dær piercingen min var, bare ett digert stygt strekkmerke etter hullet strakk seg heeelt ut:S så var jeg deg så ville jeg tatt den ut.. da slipper du at det vokser seg ut som ofte skjer.. det er ille stygt..
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 jeg har ikke hatt i min i navelen på mange år har enda ikke grodd, jeg hadde tatt den ut var jeg deg... har sett jenter med opprevene navler pga piercing under graviditet... jeg tok ut min i puppen med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid, slik at den får tid til å gro fram til fødselen...
tjorven 1 Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 jeg hadde det til to uker før jeg fødte sist og satte den inn igjen på føden. Bare følg med underveis... min ser helt fin ut.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 Det kan jo veldig bra, men personlig synes jeg er bedre å ta den ut, i stedet for å ta sjansen på at d går bra. Min ble faktisk stygg over natta sist Fulgte med den jeg men, vips hadde huden strukket seg i hullet. Ikke særlig pent. Er jo bare å sette den inn igjen etter fødsel, evt ta opp igjen hullet om d har grodd. Jeg ville aldri hatt piercing under en graviditet en gang til ihvertfall. Men er jo som alt annet i en graviditet, veldig individuelt.
Papegøyeblomst Skrevet 22. april 2007 #15 Skrevet 22. april 2007 Jeg har piercing i begge brystvortene, og skiftet til "gravid-piercing" (i et materiale som heter bioplast) i uke 14/15, for da var brystvortene mine blitt så store at jeg måtte ha større piercingsmykker uansett. jeg kommer til å ha dem i helt til jeg skal føde, og stikke igjennom/rense hullene av og til mens jeg ammer, så de ikke gror igjen. Både fastlegen min og hun på piercingstudioet sa det var helt i orden, bare passe på å rense godt.
Bystedt Skrevet 22. april 2007 #16 Skrevet 22. april 2007 Med forrige tassen jeg fikk, fjernet jeg navle-piercingen i åttende mnd. Noe jeg angrer bittert på at jeg ikke gjorde tidligere!!! Ble skeivt og styggt :-( Lykke til videre! :-)
plumsing Skrevet 22. april 2007 #17 Skrevet 22. april 2007 jeg måtte ta ut piercingene jeg hadde i brystvortene sist...., tenkte jeg skulle sette inn nye etter jeg er ferdig med å amme denne gangen:)
Betten1 Skrevet 22. april 2007 #18 Skrevet 22. april 2007 Hei jeg hadde pearcingen min i til ca 3 uker før fødselen med min første mann. Du må ta den ut til du skal på sykehuset og i tillegg er ikke alle jordmødre veldig begeistret så ta den ut akkurat når du er på kontroll. Jeg gjorde det og etter fødselen gikk det ca 2 uker før jeg satte den inn igjen og det gikk helt greit. Så ingen vits i å ta den ut ennå nei. Jeg gikk til og med med den vanlige helt frem til fødselen ikke en ekstra lang en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå