Gå til innhold

uten helt å skjønne hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte jeg liksom kjenne etter oppi der... Er bare 36 uker (oj jøss, såpass alt) idag, men jeg syntes at livmorhalsen kjentes mye mykere ut enn til vanlig. Hva betyr det egentlig? Trenger det å bety noe i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har vel modningen startet da :-)

jeg var hos jordmora i uke 35 og hun kjente etter og med meg var den også myk da, og en finger åpning. men det er vist vanlig når man har født før da med litt åpning.

Skrevet

Oj, men det kan fortsatt gå lang tid ikke sant? Har begynt å få helt angst for å skulle føde snart.. hehe:) Jaja, ho kommer vel når ho vil uansett..

Skrevet

Tappen er helt myk hos meg også med en finger åpning og blitt avkortet. Men leste om en annen som også hadde det slik, men jm hadde likevel sagt at hun ikke var moden. Så neimen om jeg vet. Det er nå hvertfall mer modent når tappen er myk enn om den var helt hard da.

Skrevet

Nei tror ikke du trenger å være redd for å føde =). Det kan gå mange uker selvom den er myk.

Skrevet

Det var da enda godt:) Hehe, har inntrykk av at alle bare vil presse barnet ut fortest mulig, jeg føler meg som om jeg er den eneste som begynner å bli veldig red for plutselig å skulle få en liten baby som skal bo her hos oss og som vi må ta vare på helt selv... Hjelpes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...